wskaźnik CLV - wiadomości i porady tematyczne
-
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
00:30 29.03.2017
... której grupie klientów powinieneś skoncentrować swoje działania, powinieneś mierzyć współczynnik CLV oraz CRV. Współczynnik CLV (customer lifetime value) to całkowita wartość zakupów dokonanych ... na nich działania marketingowe. Są różne sposoby na policzenie CLV, jednak najprostszy to pomnożenie wartości wszystkich transakcji klienta przez nałożoną ...
Tematy: e-commerce, e-sklep, konwersja, współczynnik retencji -
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
13:17 05.11.2010
... do tych z przyszłości. CLV (customer lifetime value, wartość życiowa klienta) można zdefiniować jako skumulowaną wartość przepływów pieniężnych, zdyskontowanych przy użyciu średniego ważonego kosztu kapitału (WACC), przypadających na klienta w całym jego cyklu życia w firmie. Choć właściwy wskaźnik CLV powinien uwzględniać wartość klienta ...
Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne