wskaźnik konwersji - wiadomości i porady tematyczne
-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
15:11 21.07.2019
... nas to, jaką otrzymamy konwersję z naszego mailingu i jaki będzie koszt pojedynczej konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym ... . Im niższy będziemy mieć wskaźnik odrzuceń, tym lepiej dobraliśmy grupę docelową naszego mailingu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy wysoki wskaźnik odrzuceń wynika ze źle ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
... konwersji oraz kosztów pozyskania działania użytkowników. Podstawowymi wskaźnikami używanymi do oceny wyników kampanii mailingowej są OR i CTR. OR (Open Rate) to wskaźnik ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów
12:18 21.11.2014
... strony sprzedażowe), na które przyciągasz ruch, muszą konwertować odwiedzających. Poniżej znajdują się najlepsze sposoby na to, jak zwiększyć na nich wskaźnik konwersji: 1. Zoptymalizuj formularze kontaktowe Odwiedzający zrezygnują z Twojej oferty, jeśli będziesz żądać zbyt dużej ilości informacji. Po pierwsze, użytkownicy są leniwi, więc ...
Tematy: landing pages, landing page, wskaźnik konwersji, marketing internetowy