współczynnik odrzuceń - wiadomości i porady tematyczne
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
17:33 13.10.2019
Przygotowując się do wysyłki mailingu promującego nasze produkty lub usługi, zastanawiamy się często również nad tym, jaki dzień tygodnia oraz jaka godzina będą do tego najodpowiedniejsze. Kiedy osiągniemy najlepsze efekty? Jaką otwieralność i klikalność możemy uzyskać w zależności od tego, kiedy odbiorcy otrzymają naszą wiadomość? Spróbujmy ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
14:44 24.09.2019
... . Aby móc porównać różne wysyłki używamy określenia „otwieralność” i wskaźnika OR (Open Rate). Co on oznacza i jak jest wyliczany? Jest to współczynnik mówiący nam o tym, jaka część wysłanych przez nas maili została otwarta przed odbiorców. Wyliczamy go jako stosunek liczby otwartych maili ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
15:11 21.07.2019
... jakość kliknięć i pozyskanych w ten sposób kontaktów, warto zwrócić uwagę na wskaźnik odrzuceń. Przyjrzyjmy się jaki ruch na naszych stronach generują przekierowane osoby ... Im niższy będziemy mieć wskaźnik odrzuceń, tym lepiej dobraliśmy grupę docelową naszego mailingu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy wysoki wskaźnik odrzuceń wynika ze źle przygotowanej ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
... , jaki sobie postawiliśmy. Wskaźnik ten nie odnosi się do poniesionych kosztów lecz do skuteczności działań. BR (Bounce Rate), czyli wskaźnik odrzuceń określa odsetek tych internautów, którzy po kliknięciu w link umieszczony w mailingu i przejściu na naszą stronę, nie dokonali żadnej oczekiwanej akcji lub ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
08:50 28.05.2014
... wyznaczony dla danej kampanii. Współczynnik konwersji w bardzo przejrzysty sposób demonstruje to czy udało Ci się go osiągnąć. #3 - Współczynnik odrzuceń (bounce rate) Współczynnik odrzuceń pokazuje jaki odsetek wysłanych wiadomości nie dotarł do skrzynek pocztowych odbiorców. Istnieją dwa rodzaje odrzuceń - "miękkie" i "twarde". Miękkie odrzucenie ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing