eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzakładowy regulamin pracy

zakładowy regulamin pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • Zmiana regulaminu pracy a urlop pracownika

    Zmiana regulaminu pracy a urlop pracownika

    14:06 19.01.2009

    ... z nowym regulaminem. Czy w takiej sytuacji szef powinien w inny sposób zawiadomić nieobecnych o modyfikacjach? Modyfikacja treści regulaminu pracy następuje w tym samym trybie co jego ustanowienie. Zgodnie z art. 1043 K.p. regulamin pracy wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego ...

    Tematy: regulamin pracy, zakładowy regulamin pracy, regulamin, zmiana regulaminu
  • Regulamin pracy - podstawowe informacje

    Regulamin pracy - podstawowe informacje

    13:18 16.11.2008

    ... się w regulaminie pracy. Treść regulaminu Ogólnie rzecz biorąc regulamin pracy powinien określać prawa i obowiązki szefa oraz jego podwładnych w zakresie porządku w zakładzie pracy. W szczególności powinien zaś zawierać ustalenia odnośnie (art. 1041 § 1 K.p.): organizacji pracy, warunków przebywania na terenie zakładu pracy w czasie pracy i po jej ...

    Tematy: regulamin, regulamin pracy, zakładowy regulamin pracy, obowiązki pracodawcy
  • BHP: co powinien zawierać regulamin pracy?

    BHP: co powinien zawierać regulamin pracy?

    13:44 13.08.2008

    ... tabele przydziału odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla poszczególnych stanowisk pracy w formie odrębnego dokumentu. Jakie zapisy powinny się znaleźć w regulaminie pracy? W regulaminie pracy można wprowadzić następujące ustalenie: Pracownicy zatrudnieni w dziale produkcji i dziale serwisu są zobowiązani do ...

    Tematy: regulamin pracy, zakładowy regulamin pracy, BHP, bezpieczeństwo i higiena pracy
  • Dodatkowe świadczenia na rzecz pracowników

    Dodatkowe świadczenia na rzecz pracowników

    14:02 05.05.2006

    W ramach zakładowego regulaminu jako pracodawca możesz dobrowolnie zobowiązać się do dodatkowych świadczeń na rzecz zatrudnionych pracowników. Takim świadczeniem może być np. pokrycie wydatków na leczenie pracowników. Nie będą one jednak stanowiły Twoich kosztów uzyskania przychodów. Zapisy księgowe dotyczące świadczeń medycznych będą następujące: ...

    Tematy: świadczenia na rzecz pracowników, zakładowy regulamin pracy, świadczenia pracownicze, regulamin pracy

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: