zakres obowiązków pracownika - wiadomości i porady tematyczne
-
Zmiana zakresu obowiązków tylko jednemu pracownikowi
11:21 16.11.2012 PORADA
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku. Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, warunki umowy o pracę, stanowisko pracy -
Nagana za narażenie na ryzyko
15:09 29.10.2012 PORADA
Witam, pracodawca ukarał mnie karą nagany za narażenie na ryzyko strat finansowych w związku z niepodjęciem przeze mnie bezzwłocznie (terminowo) działań w celu wyjaśnienia przyczyn nieprawidłowego działania urządzenia. Pracuje w systemie czterobrygadowym. Ta sytuacja zdarzyła się ...
Tematy: nagana dla pracownika, obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, odwołanie od decyzji pracodawcy -
Wykonywana praca a zakres czynności i powierzenie obowiązków
13:21 15.10.2012 PORADA
Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata. Po odejściu kierownika ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, prawa pracownika -
Czy menadżerka działu odpowiada za wszystkie niepowodzenia na dziale - byłam na chorobowym
12:30 14.07.2012 PORADA
mam 49 lat. przez m-c byłam na chorobowym, lekarz co tydzień wystawiał mi L-4 kiedy podeszłam w sprawie powrotu do mojej przełożonej Ona powiedziała mi, że jest niezadowolona z tego że byłam na chorobowym wystawianym co 4 dni, że nie interesowałam się tym że moje koleżanki miały ...
Tematy: choroba pracownika, L4, zwolnienie lekarskie, odpowiedzialność pracownika -
Rzeczywiste stanowisko pracy a zapisane w umowie
19:01 09.07.2012 PORADA
witam. mam pytanie dotyczące stanowiska jakie mam w umowie o pracę a rzeczywistym stanowiskiem jakie wykonuję. chodzi o to, iż będąc na okresie próbnym pracowałam jako sprzedawca (i to się zgadzało), jednak z końcem umowy zaproponowano mi zmianę na pracę w biurze jako referent. jednak ...
Tematy: stanowisko pracy, warunki umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika
Podobne tematy:
- obowiązki pracodawcy
- pracownicy
- wypowiedzenie umowy o pracę
- rozwiązanie umowy o pracę
- zwolnienie pracownika
- wypowiedzenie umowy
- obowiązki pracownika
- rotacja pracowników
- stanowisko pracy
- prawa i obowiązki pracownika
- uprawnienia pracodawcy
- zmiana warunków pracy
- kara dla pracownika
- Sąd Najwyższy
- zmiana umowy o pracę
- zmiana stanowiska pracy
- obowiązki pracodawcy i pracownika
- oczekiwania wobec pracownika
- zakres czynności pracownika
- rola