zarządzanie relacjami z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
00:09 22.03.2008
... , Internet itp.) Loic le Guisquet komentuje to następująco: „Wyniki obrazują kierunek, w jakim powinny pójść przedsiębiorstwa w zakresie strategii zarządzania kontaktami z klientem. Punkt ciężkości został przeniesiony od zwykłej modernizacji zaplecza do obecnego etapu, w którym cała organizacja, w tym również wspierające ją systemy, muszą ...
Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów -
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
00:33 19.03.2008
... 4.0. Jest to rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta. Microsoft Dynamics CRM 4.0 ... pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy ...
Tematy: Microsoft, Microsoft Dynamics CRM 4.0, systemy CRM, CRM -
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
12:12 13.10.2007
... to nie tylko filozofia firmy, ale także ludzie i procesy zachodzące w organizacji, a wszystko powinno być połączone odpowiednim wparciem technologicznym. Aby zarządzanie relacjami z klientem miało sens trzeba najpierw poznać ideologię CRM i zsynchronizować ją z celami firmy, następnie przekonać do niej wszystkich pracowników, nawet tych, których ...
Tematy: crm, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, marketing relacyjny -
Berberis Minima - darmowy system CRM
00:44 08.02.2007
Krakowska firma BMS Creative udostępniła darmową aplikację do zarządzania kontaktami z klientem - CRM Berberis Minima. Program jest skróconą wersją autorskiego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem (CRM Berberis) przeznaczoną do pracy na jednym stanowisku ...
Tematy: CRM, zarządzanie relacjami z klientem, BMS Creative, Berberis Minima -
MacroSoft: nowe LINFO CRM
00:17 28.09.2005
... firm zatrudniających od 10 do 30 osób. Nabywcy wersji standardowej będą mieli możliwość rozbudowy systemu w trzech obszarach funkcjonalnych obejmujących: serwis, zarządzanie projektami oraz CRM. W obszarze zarządzania projektami klienci będą korzystać m.in. z funkcji dynamicznego zarządzania zasobami w układzie wizualnym oraz wykresu Ganita ...
Tematy: MacroSoft, CRM, zarządzanie relacjami z klientem, LINFO CRM -
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
11:59 11.05.2005
Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu (eCRM) dzięki rozwojowi technologii, a przede ... długofalowymi zyskami, jakie firma czerpie z relacji z klientem. Natomiast CRM rozwinięty o nowe technologie internetowe, tzw. eCRM, pozwala na rozszerzenie zakresu zarządzania relacjami z klientem o sieć Internet oraz ograniczanie kosztów z tym związanych ...
Tematy: CRM, eCRM, zarządzanie relacjami z klientem -
HelpDesk - alternatywa CRM
11:01 05.11.2004
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Pomocny może okazać się tutaj system HelpDesk ICS. HelpDesk ICS jest rozwiązaniem e-serwis opartym na technologii internetowej, gdzie klienci mogą znaleźć informacje w bazie wiedzy, ściągnąć ...
Tematy: HelpDesk, CRM, serwis, opieka serwisowa -
CRM - 10 czynników sukcesu
14:42 21.07.2004
... na umieszczenie klienta w centrum zainteresowania organizacji poprzez zbieranie i wykorzystywanie wszelkich o nim danych, a także koordynację procesów i interakcji, jakie z danym klientem zachodzą. Dlatego tak ważne jest, aby konstruując narzędzie pamiętać o poprawnym zbudowaniu tych kluczowych dla późniejszego sukcesu elementów: - poprawnie ...
Tematy: CRM, Customer Relationship Management, zarządzanie relacjami z klientem -
CRM dla mediów
12:16 11.05.2004
... relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia ... Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami ...
Tematy: crm, process4e, crm4media, media