budowanie zaufania klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
5 etapów obsługi klienta
00:20 20.08.2018
... zasada działa zarówno na Twoją korzyść, jak i może być przeszkodą w pozyskiwaniu nowych klientów lub w sprzedaży nowych usług stałym klientom. Innymi słowy – twój kontrahent ... obsługi. Odwołanie się do specyficznej sytuacji klienta powoduje wzrost jego zaufania oraz naturalne przejście do najważniejszej, piątej fazy cyklu zakupowego klienta, czyli ...
Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami -
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
09:32 05.09.2014
... na newsletter cukierni, a po paru tygodniach dostajesz ofertę specjalną dla stałych klientów (!). Cała ta stworzona historia obrazuje tylko jeden scenariusz. Równie dobrze ... Zauważ, w tej krótkiej opowieści – jest ich sporo, a każdy ma wpływ na budowanie wrażeń i doświadczeń u klientów. No dobrze. Czas na konkrety. Na początku musimy pochylić się nad ...
Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem -
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
11:33 10.04.2014
... dające możliwość zaspokojenia aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane przez konsumentów charakteryzuje również największy odsetek promotorów (galerie, muzea: 54%, teatr i kino: 45%, wyszukiwanie i ogłoszenia: 41 ...
Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów -
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
00:13 23.05.2013
... wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem niższym niż średnie. Dla jednej trzeciej klientów programy tego typu nie mają jednak żadnego znaczenia. Te wyniki nie ... złe, w szczególności w sytuacjach, gdy konkurencja próbuje go zwabić swoją ofertą. Dla większości klientów znaczenie mają jednak stałe promocje oraz wyprzedaże. Wskazało na nie 71 ...
Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów -
Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm
00:04 11.09.2011
Polaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość - to ostatni wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najwięcej przypadków niesolidnego postępowania konsumenci ...
Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma -
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
00:11 05.09.2011
... zakupiony produkt lub świadczenie, skorzystało w ciągu ostatniego roku 35 proc. respondentów. Następstwem nierzetelnych praktyk ze strony firm była również utrata klientów. Aż 29 proc. respondentów zadeklarowało, że przestało korzystać z usług lub kupować produkty firm, które ich zawiodły. W konfrontacji z nieuczciwymi przedsiębiorcami Polacy ...
Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma -
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
09:34 23.08.2011
... działania reklamowe nie zawsze są najlepszym sposobem na zbudowanie wiarygodności wśród klientów” – mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. 8 na 10 Polaków ... ofertą i stabilną pozycją rynkową, przyczyniają się do budowania wizerunku firmy godnej zaufania” – tłumaczy Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Podsumowanie: najważniejszym ...
Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma -
Zarządzanie doświadczeniem klienta
13:48 11.02.2011
... go z nią łączyć. Dodatkowe gadżety są tylko miłym dodatkiem do rzetelnej, konkretnej i przejrzystej współpracy. Wybierajmy najbardziej wiarygodny pomiar satysfakcji klientów Badanie poziomu zadowolenia klientów jest jednym z kluczowych procesów w firmie. Większość organizacji skupia się jednak na wskaźnikach satysfakcji dopiero po wykonaniu zadania ...
Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta -
Badanie satysfakcji klienta
10:33 28.06.2010
... których powodują niezadowolenie konsumentów, pomoże wprowadzić potrzebne zmiany. Pozwolą one utrzymać dobre relacje z obecnymi nabywcami i jednocześnie pozyskiwać nowych. Badanie satysfakcji klientów jest przeprowadzane dla możliwych do uzyskania z niego korzyści. Należą do nich: Możliwość poprawy jakości produktów bądź usług; Określenie obszarów ...
Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta -
Jak budować lojalność klienta?
01:45 18.03.2010
... co do lojalności oraz sposobów jej tworzenia. Obecnie wyraźnie widać, że budowanie lojalności na potrzebach podstawowych nie bardzo ma sens. Analizując marki posiadające ... Stanów Zjednoczonych i że zatrudnia półtora miliona pracowników. Mają również 140 milionów klientów, którym łatwo jest dokonywać wyboru, bo strategia Wall Mart jest jasna, czytelna ...
Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
Podobne tematy:
- e-commerce
- polskie firmy
- badania internautów
- marki
- badania konsumentów
- promocje
- obsługa klienta
- wyprzedaże
- marka
- komunikacja z klientem
- preferencje konsumentów
- handel elektroniczny
- jakość obsługi klienta
- wiarygodność firmy
- lojalność klientów
- relacje z klientem
- rzetelna firma
- zaufanie klientów
- obsługa klientów
- badanie satysfakcji klienta