budowanie zaufania klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami
00:20 30.09.2009
... działania podejmowane przez firmę. Doznania klienta nie kończą się także na dziale sprzedaży czy obsługi klienta. W istocie doznania nasze jako klientów, mogą powstać zarówno w kontakcie ze specjalistami jak i menedżerami. Mogą powstać jednak bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami firmy. Jeśli powstają w kontakcie z pracownikami ...
Tematy: relacje z klientem, budowanie zaufania klientów, zaufanie klientów, satysfakcja klienta -
Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja
00:22 27.09.2009
... pomóc mówiąc, że na przykład większość klientów wybiera taki wariant. W ciekawy sposób z reklamacjami poradziła sobie pewna firma zajmująca się kopiowaniem dokumentów. Zredukowała liczbę skarg klientów pozwalając im wybrać opcję: na ile pilne jest ich zlecenie. Satysfakcja klientów wzrosła bez konieczności zatrudniania nowych pracowników ...
Tematy: relacje z klientem, zaufanie klientów, satysfakcja klienta, klient pod kontrolą -
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
13:35 18.09.2009
... na tym etapie? Na początek przykład pozytywny. W Disneylandzie udaje się zatrzymać klientów nawet w 90 minutowej kolejce. Nie narzekają, a na dodatek są zadowoleni. ... tą drogą? To zależy. Powielanie gotowych rozwiązań, bez uwzględnienia specyfiki oferty i klientów, to ślepa uliczka. Negatywnym przykładem jest tu pewna firma udzielająca telefonicznie ...
Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami -
(Nie)lojalność polskich klientów
01:12 02.04.2007
... ). Badania, które posłużyły do stworzenia indeksu, wskazują, że proces ten nabiera tempa - 26% klientów zmieniło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy bank. 2007 może być rokiem masowej migracji klientów. 96% polskich klientów zmieniało w przeszłości dostawców. W czterech spośród 11 branż Polacy zmieniali usługodawców częściej niż wynosi ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów -
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
12:22 07.06.2006
... klientów ciągle rośnie, ale tylko za sprawą nowych klientów, których pozyskanie jest stosunkowo drogie. Czy w takim wypadku budowanie lojalności ma sens? Czy jak zaczniemy budować lojalność, to procent utraconych klientów ...
Tematy: lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta -
Zaufanie w handlu elektronicznym
23:55 30.06.2004
... PRESS, Kraków 2002 Drygas P.: "Lojalność klienta w wirtualnym biznesie", http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk29.php Nowakowski W.: "Znaczenie zaufania klientów w transakcjach on-line", Internet 1/2003 http://www.blitz.pl/index.php?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing, 11/2001
Tematy: handel elektroniczny, e-commerce, budowanie zaufania klientów
1 2
Podobne tematy:
- e-commerce
- polskie firmy
- badania internautów
- marki
- badania konsumentów
- promocje
- obsługa klienta
- wyprzedaże
- marka
- komunikacja z klientem
- preferencje konsumentów
- handel elektroniczny
- jakość obsługi klienta
- wiarygodność firmy
- lojalność klientów
- relacje z klientem
- rzetelna firma
- zaufanie klientów
- obsługa klientów
- badanie satysfakcji klienta