badanie satysfakcji klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
13:15 09.03.2017
... zadowolenia poszybował do nienotowanego dotychczas poziomu 77,5%, to ciągle jednak brak satysfakcji z obsługi deklaruje co piąty konsument. Czy to może oznaczać, że ... Zielona Góra, w których ponad 8 na 10 klientów jest zadowolonych z jakości obsługi klienta. Na podium wskoczyły Katowice (77,7%), które w zestawieniu z 2015 r. były na piątej pozycji. ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
11:24 23.11.2016
... ujawniło badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, na najlepszą obsługę przy zakładaniu nowego konta można liczyć w placówkach Getin Banku (98,2 proc.), PKO Banku Polskiego i ING Banku Śląskiego (94,7 proc.) oraz banku Millennium (93 proc.). Z kolei wizyty, w czasie których zadaniem tajemniczego klienta było ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta -
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
12:15 15.03.2016
Znamy już wyniki dziewiątej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nie wieje z niej jednak huraoptymizmem - ciągle co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi nieusatysfakcjonowany. Pozostaje zastanawiać się, czy chodzi o brak poprawy ze strony sprzedawców, czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
10:11 01.12.2015
... oceniony salon osiągnął wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została ... próbnych w dniu wizyty klienta (tylko 44,7 proc.), a sprzedawcy mało aktywnie namawiają do zakupu (65,1 proc.). Oczywiście należy pamiętać, że badanie przeprowadzone przez ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta -
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
13:02 16.03.2015
... radzący sobie Lublin wskoczył do pierwszej trójki rankingu najprzyjaźniejszych dla klienta miast. Obok Lublina niezmiennie najlepszymi miastami są Kraków i Szczecin ... CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do polskiego wskaźnika satysfakcji konsumentów PCSI (Polish Customer ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie
14:45 20.10.2014
... odsetek osób, w przypadku których rozpoznanie Tajemniczego Klienta powoduje zmianę w zakresie podejścia do niego, jest znacznie wyższy. „Aby przeprowadzić dobre badanie Mystery Shopping rzeczywiście zasługujące na miano: „Mystery” nie wystarczy skoncentrować się na wszystkich celach biznesowych klienta, ułożyć scenariusz zachowania audytora oraz na ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku -
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
12:30 03.03.2014
... W naszym kraju jednak, jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta”. Jakie są kluczowe wnioski? Salony firmowe ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2013 r.
12:41 05.02.2014
... od 7 lat, realizuje trwające przez 365 dni w roku badanie, które ma na celu poprawę jakości obsługi i nawiązanie dialogu z konsumentami. Na podstawie ... w badaniach Tajemniczego Klienta oraz z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Doganiamy czołówkę W poprzednich latach różnica pomiędzy polskim wskaźnikiem satysfakcji konsumentów – PCSI, a ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi w bankach 2013
13:51 23.09.2013
... - m.in. realizowaną w internecie. "Na konkurencyjnym rynku bankowym zadowolenie klienta z poziomu świadczonych usług jest najważniejszą przewagą konkurencyjną. Ranking bezpośrednio zajmuje się tym ... rankingu jakości obsługi to dla nas istotne wyróżnienie i powód do satysfakcji. Ze szczególnym zadowoleniem odnotować należy fakt, że ranking wysoko ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... w procesie komunikacji z firmą. „Aplikacje mobilne posiadają ogromny potencjał usprawnienia obsługi klienta, jednak na razie niewiele firm w Polsce udostępnia tego typu ... sobie życia bez tego gadżetu w kieszeni.” Informacje o badaniu Badanie konsumenckie zostało wykonane na zlecenie Interactive Intelligence przez Interaktywny Instytut Badań ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
Podobne tematy:
- oferta banków
- banki
- kupno samochodu
- badania konsumentów
- operatorzy komórkowi
- konsumenci
- instytucje finansowe
- komunikacja z klientem
- usługi finansowe
- wizerunek firmy
- branża finansowa
- jakość obsługi klienta
- relacje z klientem
- obsługa klientów
- tajemniczy klient
- salony samochodowe
- budowanie zaufania klientów
- badania rynku
- badania marketingowe
- poziom satysfakcji klienta