badanie satysfakcji klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
00:05 12.02.2013
... Innego zdania jest 17% respondentów, którzy deklarują niezadowolenie z dotychczasowej obsługi. Obsługa klienta w sektorze finansowym w naszym kraju odbywa się na dużo wyższym poziomie ... , Retail Financial Services EE and CIS, Verint. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono z ośrodkiem Ipsos-MORI we wrześniu 2012 roku. W ankiecie wzięło udział ...
Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta -
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
09:59 29.11.2012
... Klienci stawiają na jakość obsługi Badanie wykazało także, że konsumenci w dalszym ciągu przykładają dużą wagę do jakości obsługi klienta i zwykle niechętnie szukają niższych ... obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu” – mówi Monika Kaczmarek, Director, Analytics Enterprise Intelligence Solutions, Verint. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie
09:47 28.03.2012
... Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują, w których największych miastach ... tym mieście jest najwyższy 58% poziom satysfakcji klientów. Nieco mniej tych pozytywnych ocen jest w Poznaniu. Poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze tylko ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
00:21 17.03.2012
Najnowsze podsumowanie ocen i opinii konsumentów Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej niezadowolony, a co piąty ocenia ją fatalnie. Znamy też najlepsze i najgorsze branże w 2011 roku. Program Jakość ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Badanie satysfakcji klienta
10:33 28.06.2010
... niemal każdego przedsiębiorstwa. Dobra znajomość nie tylko jego potrzeb, ale także satysfakcji płynącej z nabywanych produktów czy usług przez konsumentów, pozwala pokierować firmą tak, aby przynosiła ona jak największe zyski. Badanie satysfakcji klienta to jedno z podstawowych badań konsumenckich, które cieszy się dużą popularnością. Wynika ...
Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
1 2
Podobne tematy:
- oferta banków
- banki
- kupno samochodu
- badania konsumentów
- operatorzy komórkowi
- konsumenci
- instytucje finansowe
- komunikacja z klientem
- usługi finansowe
- wizerunek firmy
- branża finansowa
- jakość obsługi klienta
- relacje z klientem
- obsługa klientów
- tajemniczy klient
- salony samochodowe
- budowanie zaufania klientów
- badania rynku
- badania marketingowe
- poziom satysfakcji klienta