e-mailing - wiadomości i porady tematyczne
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
00:15 20.08.2016
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email ...
Tematy: sztuczna inteligencja, e-mail marketing, e-mailing -
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
13:36 14.01.2016
E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ...
Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe -
Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?
13:01 23.11.2015
Włączenie wideo do mailingu to interesujący, wciąż jednak rzadko stosowany sposób na zwrócenie uwagi subskrybentów. Coraz więcej marketerów przekonuje się jednak, że rozwiązanie to jest atrakcyjniejsze, niż statyczny tekst i zdjęcia. Wideo pozwala bowiem wyróżnić nasz newsletter na tle innych oraz przekazać konsumentom konkretną treść i zamysł w ...
Tematy: video mail, mailing, e-maile, e-mailing -
E-mail ReTargeting ma potencjał
09:56 10.11.2015
... SmartWatch – e-mail jest wiernym kompanem wszystkich tych urządzeń. 4. E-mail wciąż efektywny i opłacalny W oparciu o historię korzystania z internetu poszczególnych użytkowników, e-mailing pozostaje najlepszym narzędziem by dotrzeć do odbiorcy w idealnym czasie. Wszystkie treści, plany dystrybucji, a także czas można indywidualnie zaplanować lub ...
Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe -
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
00:40 08.07.2015
Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało ...
Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe -
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
08:50 28.05.2014
Wiele można powiedzieć na temat tego jak przeprowadzać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Można by też rozprawiać całymi dniami o najważniejszych elementach wiadomości, najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie e-maila niewiele ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing -
Czy online marketing warto personalizować?
00:59 18.04.2014
... systemu CRM, radzimy wysyłać wiadomości ze zwykłym „dzień dobry”, nie usiłując zgłębiać osobowości odbiorcy. To szczególnie zasadne w sytuacjach nagłych, gdy e-mailing nie służy wywołaniu reakcji użytkownika, lecz ma charakter informacyjny. Większość internautów bardziej doceni szybkość reakcji niż spersonalizowane przywitanie. Przypadek drugi ...
Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing -
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
00:32 28.12.2013
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polscy internauci a e-mail marketing
00:40 02.09.2013
Interaktywnie.com z Grupy Money.pl publikuje kolejny raport branżowy. Tym razem redakcja serwisu przyjrzała się e-mail marketingowi. Nikt nie lubi spamu, a to dla marketerów zajmujących się e-mail marketingiem największy wróg, z którym muszą się mierzyć o zainteresowanie internautów. Interaktywnie.com przepytało na przełomie lipca i sierpnia 1287 ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Email marketing: aspekty prawne
00:25 30.07.2013
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
Podobne tematy:
- sztuczna inteligencja
- spam
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- marketing internetowy
- skuteczna reklama
- e-mail marketing
- Walentynki
- mailing
- poczta elektroniczna
- newsletter
- personalizacja
- Czarny Piątek
- e-marketing
- komunikacja marketingowa