e-mailing - wiadomości i porady tematyczne
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
00:45 20.06.2013
Jeśli jesteś marketerem starającym się zbierać zgody klientów na przesyłanie informacji handlowych, na pewno znasz to wyzwanie. Wielu z nich traktuje takie regułki jak podpisanie cyrografu na swoją skrzynkę pocztową. Czy można pominąć zgodę? W latach 90. program II TVP nadawał serial edukujący Polaków w zakresie prawa podatkowego. Każdy z odcinków ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing -
Komunikat w e-mail marketingu
09:38 13.03.2013
Przystępując do biznesowego pisania w sieci - tworzenia mailingu czy newslettera - musisz najpierw spojrzeć na całość zagadnienia z możliwie szerokiej perspektywy. Zawsze się zastanów, jak przygotowywany właśnie komunikat włączy się w inną komunikację przez ciebie prowadzoną. Czy będzie z nią spójny, czy będzie ją dobrze uzupełniał? Kolejny ...
Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing -
Polscy internauci a email marketing
09:30 11.03.2013
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Kiedy wysłać newsletter?
08:58 19.11.2012
Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ...
Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna -
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
13:37 10.07.2012
Jak namówić kogoś, aby udostępnił nam do celów marketingowych swój adres e-mail? Analizując wyniki raportu "MarketingSherpa 2012. E-mail Marketing Benchmark Report", poznajemy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Czytelników serii artykułów, które w ciągu ostatnich lat popełniłem na łamach „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już ...
Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing -
E-mail marketing w Polsce
10:17 12.04.2012
Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii email marketingowych w promocji swojej marki w Internecie. Najwyższy poziom email marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Z badania wynika, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Skuteczny e-mail marketing
08:45 01.02.2012
E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w Internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie mocną porażkę, bo działa masowo, jednocześnie z precyzją trafiając do kluczowych klientów. Pozornie wydaje się, że każdy ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?
00:47 15.03.2010
... to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. Specjaliści od zagadnień marketingu od dłuższego czasu starają się ... ewentualne błędy i nanieść stosowne poprawki. Należy także pamiętać o regularności - aby nasz e-mailing odniósł sukces, powinien być wysyłany zawsze tego samego dnia, o tej samej ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
Podobne tematy:
- sztuczna inteligencja
- spam
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- marketing internetowy
- skuteczna reklama
- e-mail marketing
- Walentynki
- mailing
- poczta elektroniczna
- newsletter
- personalizacja
- Czarny Piątek
- e-marketing
- komunikacja marketingowa