e-reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wartość rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 6,8 proc. - donosi najnowszy raport Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na bieżącą sytuację w reklamie, wskazując m.in. najbardziej dynamicznie rosnące klasy mediów oraz udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital. Oto, do jakich ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
O tym, że polski rynek reklamy dość szybko otrząsa się z koronakryzysu, Publicis Groupe donosiła już wcześniej. Najnowsze doniesienia potwierdzają, że reklama wychodzi na prostą, a reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy na działania marketingowe. Wzrosty widoczne są w niemal wszystkich branżach i kanałach komunikacji. Poniżej jeszcze więcej ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
Mocno wzrosły wydatki na reklamę cyfrową. Już w I kwartale 2021 roku wzrost sięgał 17%. II kwartał okazał się jeszcze lepszy. Z badania IAB AdEx wynika, że wydatki na reklamę online wzrosły w tym okresie o 28%. Reklamodawcy wydali w II kwartale na reklamę cyfrową kwotę o 340 mln zł większą niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W całym I ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
Negatywne skutki pandemii nie ominęły rynku reklamy w internecie, choć trzeba przyznać, że akurat ona dość szybko zaczęła przezwyciężać kryzys. Dużą dynamiką wzrostu charakteryzował się zwłaszcza czwarty kwartał minionego roku (+17%), co zadecydowało, że całkowita wartość rynku w 2020 wrosła o blisko 5% Czy początki roku okazały się tak samo dobre ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
Reklama w internecie nie oparła się wprawdzie negatywnym konsekwencjom pandemii, ale szybko okazało się, że problemy były tylko przejściowe. Wyraźnie potwierdzają to wyniki najnowszego badania IAB Polska/PwC AdEx. W czwartym kwartale minionego roku dynamika tego rynku osiągnęła pokaźne 17%, w efekcie czego cały rok udało się zakończyć na sporym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
Najnowsza odsłona badania Publicis Groupe wyraźnie potwierdza, że polski rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ponad dekady, a spadek jego wartości sięgnął blisko 9%. Po raz pierwszy w historii negatywną dynamikę odnotował internet. Budżety na reklamę cięły m.in. firmy pożyczkowe i ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
Jest już najnowsza odsłona cokwartalnego badania IAB Polska/PwC AdEx. Tym razem niesie ona znacznie lepsze wieści niż jej dwie poprzedniczki. Okazuje się bowiem, że polski rynek reklamy online nie uniknął wprawdzie negatywnych skutków pandemii, ale trzeci kwartał minionego roku przyniósł mu już wyraźne ożywienie i bardzo oczekiwany, dodatni wynik. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
Pandemia odciska swoje piętno na rynku reklamy online. Potwierdzeniem tego są doniesienia najnowszego badania IAB Polska/PwC AdEx, które wyraźnie potwierdzają cięcia w budżetach reklamowych. W drugim kwartale br. spadek wartości rynku sięgnął pokaźnych 12%, w efekcie czego dynamika dla całego I półrocza wyniosła -4,5%. Wzrosty odnotowano jedynie w ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
Wybuch pandemii dotknął wszystkie dziedziny życia i gospodarki. Rynek reklamy w internecie nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Negatywne skutki COVID-19 odczuwa zdecydowana większość (87%) firm z branży. Co więcej, jeśli koronawirus nadal będzie się rozprzestrzeniał, to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- rok 2017
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- rynek reklamy online
- skuteczność reklamy
- programmatic
- lojalność klienta
- sprzedaż w internecie