e-reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
Jaka jest wartość polskiego i światowego rynku e-reklamy? Co sądzą polscy użytkownicy sieci o reklamie internetowej? Która marka w ubiegłym roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na dobre w polskiej sieci? To ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 24% wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w trzecim kwartale ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 18% wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
Co trzecią kreacją reklamową w polskim internecie korzystającą z systemu gemiusDirectEffect jest double billboard. Najwyższym wskaźnikiem CTR cieszy się toplayer, z kolei największa liczba wyświetlanych kreacji reklamowych należy do podmiotów reprezentujących branżę telekomunikacyjną oraz finansową. Oto wnioski płynące z grudniowego raportu o ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce wyniosła w 2008 roku 1,174 mld złotych. Tym samym Internet prześcignął inne dotąd popularne kanały reklamowe: radio i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
Zdaniem firmy zanox dekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy w dobie spowolnienie gospodarczego na świecie, a także w Polsce są czymś ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
13:39 15.12.2008
Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma eMarketer opublikowała raport, w którym przedstawiła prognozę wyraźnego zmniejszenia ...
Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking -
Reklama internetowa odporna na kryzys
13:29 31.10.2008
W ostatniej prognozie, opublikowanej w sierpniu 2008 r., firma eMarketer przewidywała wzrost wydatków na reklamę online w USA z 24.5 miliarda USD w 2008 r. do 28.5 miliarda USD w 2009 r. eMarketer porównywał swoje prognozy wydatków na reklamę online z kwartalnymi raportami Związku Pracodawców Branży Internetowej (ang. Interactive Advertising ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- rok 2017
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- rynek reklamy online
- skuteczność reklamy
- programmatic
- lojalność klienta
- sprzedaż w internecie