konsumenci - wiadomości i porady tematyczne
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
15:01 13.04.2016
Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies, czy też do Oldschoolowców. W opracowanym przez platformę upday ...
Tematy: informacje prasowe, konsumenci, media, źródła informacji -
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
12:15 15.03.2016
... wpływającym na postrzeganie jakości obsługi jest wygląd placówek (77,9%). Jest to obszar, w którym zmiany są dla managerów najłatwiejsze do wdrożenia. Konsumenci równie pozytywnie oceniają wiedzę i kompetencje personelu. Ludzkie oblicze jakości obsługi Najgorzej ocenianymi aspektami jakości obsługi pozostaje czas i organizacja obsługi (73 ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Prawa konsumenta w Polsce: nie mamy wielu powodów do radości
10:54 15.03.2016
... Polska ma najniższy wskaźnik w UE w egzekwowaniu i przestrzeganiu prawa. Znalazła się też wśród państw, w których konsumenci mają największe trudności w dochodzeniu roszczeń, a więc w trakcie procedury reklamacyjnej. Konsumenci spotykają się z największą liczbą problemów podczas zakupów online. Niewiele lepiej sobie radzi Rumunia, Słowacja, Grecja ...
Tematy: prawa konsumenta, konsumenci, ochrona praw konsumenta, Dzień Konsumenta -
Jak nowe technologie zmieniają zachowania konsumenta?
11:49 16.09.2015
... mało dynamiczny rozwój e-handlu, którego średni udział w całkowitej wartości sprzedaży detalicznej wynosi 7,5% w skali globalnej. Konsumenci szukają konkretnych produktów i chcą je kupić w możliwie najmniej kłopotliwy sposób: Dziś konsumenci wiedzą, czego chcą. Najczęstszym powodem frustracji, o którym mówi 73% respondentów, jest brak produktów ...
Tematy: zakupy online, zakupy przez internet, nowoczesne technologie, handel -
Prawa konsumenta: rękojmia i gwarancja w Polsce i Europie
00:44 24.05.2015
Spięcia na linii konsument – sprzedawca nie należą do rzadkości. Nawet jeżeli klient jest świadomy przysługujących mu praw, może spotkać się z nieuzasadnioną odmową przyjęcia roszczenia reklamacyjnego. Czy Polacy różnią się pod względem ochrony konsumenckiej od innych krajów Europy? ECK Polska przygotowała zestawienie praw w obszarze rękojmi i ...
Tematy: ECC-Net, prawa konsumentów, ochrona konsumentów, konsumenci -
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
09:33 28.04.2015
O tym, że Polacy przekonali się do zakupów internetowych nie trzeba chyba zapewniać już nikogo. Pod względem częstotliwości ich dokonywania ustępujemy miejsca jedynie Brytyjczykom i Niemcom. Badanie zrealizowane przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops dowodzi jednak, że w porównaniu z ubiegłym rokiem zakupy przez Internet ...
Tematy: zakupy online, zakupy w internecie, zachowanie konsumenta, konsumenci -
Zakupy online w wykonaniu Kowalskiego
13:00 26.03.2015
O tym, że polski e-commerce gna do przodu niczym TGV, a Polacy wydają w sieci coraz więcej pieniędzy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Zwyczajom zakupowym internautów postanowił przyjrzeć się dom mediowy Mindshare Polska. W tym właśnie celu zrealizował badanie „Zakupy w internecie”, z którego wynika m.in., że Internet to miejsce, w którym ...
Tematy: zakupy online, zakupy w internecie, zachowanie konsumenta, konsumenci -
Zakupy online za granicą: jak rozwiązać spór?
00:16 22.03.2015
... podstawowych danych, krótko opisze problem i dołączy dokumenty dotyczące jego sprawy. Nie musi dysponować dużą wiedzą merytoryczną ani prawniczą. Z nowego rozwiązania konsumenci i e-przedsiębiorcy będą mogli skorzystać jednak dopiero od stycznia 2016 roku, gdyż w chwili obecnej trwają jeszcze prace i testy tego projektu. Za ...
Tematy: zakupy przez internet, zakupy online, zakupy za granicą, prawa konsumentów -
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
13:02 16.03.2015
... długo na obsługę, personel nie reaguje na wydłużające się kolejki oraz nie rozwiązuje spontanicznie pojawiających się problemów klientów w miejscach obsługi. Konsumenci w wielu przypadkach narzekają również na zachowanie personelu, jego obojętność i nieuprzejmość. Natomiast jeśli klienci odczuwają sympatię i widzą uśmiech, wówczas oceniają ten ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Polubowny sąd konsumencki czyli tanio i szybko
10:46 13.02.2015
Wymagania klientów rosną, a wraz z nimi gotowość do reklamowania towarów. Rośnie też świadomość dotycząca praw konsumentów z których korzystamy coraz częściej. Ale czy naprawdę robimy to dobrze? Wiele osób otrzymując negatywne rozpatrzenie reklamacji odpuszcza albo przeciwnie – straszy sprzedawcę sądami. Można jednak inaczej – polubowne ...
Tematy: ochrona konsumentów, konsumenci, prawa konsumentów, UOKiK