konsumenci - wiadomości i porady tematyczne
-
Konsumenci pod większą ochroną
21:22 21.05.2013
... dwa tryby reklamacji: na podstawie rękojmi i na podstawie gwarancji. Konsumenci będą mieli zagwarantowany dostęp do informacji przy zawieraniu umów zarówno w lokalu ... cywilnym obejmą zasady reklamacji towaru i dadzą konsumentom większą swobodę – konsumenci nie będą musieli realizować hierarchicznego dochodzenia roszczeń (np. naprawa, wymiana, ...
Tematy: konsumenci, prawa konsumentów, sprzedaż, gwarancja -
Polscy konsumenci a rynek gazu
13:38 11.03.2013
... wszystkich zbadanych przedsiębiorców. Informacje na temat praw odbiorców gazu można znaleźć w poradniku przygotowanym przez UOKiK. W przypadku sporów z dostawcą paliwa konsumenci mogą zwrócić się do właściwego terytorialnie powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów. O pomoc można także poprosić: Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem ...
Tematy: sektor energetyczny, rynek gazowy, rynek energii, gaz ziemny -
Marketing mobilny rozczarowuje
11:59 05.12.2012
... Nasze badania jakościowe wskazują, że konsumenci autentycznie czekają na sukces marketingu mobilnego. Dzieje się tak, ponieważ konsumenci mają bardzo wysokie oczekiwania co do kompetencji ... (zaangażowanie): Media mobilne dają szansę na pogłębienie komunikacji, gdy konsumenci mają chwile „przestoju”, jednak marketerzy muszą bardzo wyraźnie określić te ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna -
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
09:59 29.11.2012
... aby poprawić jakość obsługi klienta. Konsument obeznany z mediami społecznościowymi Wyniki badań potwierdziły również, że konsumenci często wykorzystują wiele kanałów przy przekazywaniu swoich doświadczeń. Badanie wykazało, że konsumenci z wielu krajów — w szczególności ci młodsi — chętnie wymieniają się swoimi doświadczeniami – zarówno pozytywnymi ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Najpopularniejsze skargi konsumentów I-III 2012
00:16 09.11.2012
... konsumentów w sporach z przedsiębiorcami, wynika, że konsumenci w pierwszych 3 kwartałach bieżącego roku coraz częściej składają zapytania i skargi związane z zakupami w ... każde zapytanie i skargę, które do nas trafiają. Zależy nam, by nasi konsumenci wiedzieli nie tylko o swoich prawach w Unii Europejskiej, lecz także o tym, u kogo szukać ...
Tematy: konsumenci, ochrona konsumentów, prawa konsumentów, skargi konsumentów -
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
00:25 26.09.2012
... z dziedziny marketingu zdaje sobie sprawę z tego, że dzieci są dla marek ważne jako konsumenci przyszłości. To jednak tylko jeden z aspektów wartych poruszenia. Pokolenie XD jest ... z punktu widzenia marketingu aż w trzech obszarach. Prześledźmy je po kolei. Aktualni konsumenci Badanie przeprowadzone przez grupę badawczą Ipsos wykazało, że aż 80 proc ...
Tematy: pokolenie XD, młode pokolenie, dzieci, konsumenci -
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
09:19 19.09.2012
... detaliści częściej niż inni wskazują na spuściznę w postaci ich dotychczasowego sposobu funkcjonowania, jako na przeszkodę w oferowaniu wielokanałowych możliwości sprzedaży, jakich konsumenci oczekują. Dla przykładu: 70% dużych detalistów wymieniło wpływ tej spuścizny na szybkość wdrażania nowych możliwości na różnych światowych rynkach, podczas ...
Tematy: handel detaliczny, konsumenci, kanały sprzedaży, sprzedaż przez internet -
Polacy a konkursy konsumenckie
00:20 22.05.2012
3/4 Polaków nie darzy konkursów konsumenckich zaufaniem. Jeśli już biorą w nich udział to chcą wygrywać pieniądze - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Pomimo wzrostu liczby osób biorących udział w konkursach konsumenckich zaufanie do nich wśród Polaków jest na bardzo niskim poziomie. ¾ z badanych nie darzy ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, badanie opinii społecznej, zwyczaje konsumentów -
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
00:15 08.04.2012
Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci -
Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie
09:47 28.03.2012
Szczecin ma najwięcej zadowolonych klientów, a zupełnie odwrotnie jest w stolicy, która zajęła ostatnie miejsce w rankingu miast wg poziomu jakości obsługi. Branże, które są najlepiej oceniane w dziesięciu największych miastach przedstawia raport Programu Jakość Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta