opinie klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Dyrektywa Omnibus weszła w życie. Jakie obowiązują teraz zasady?
12:57 11.07.2022
... dostosowano bowiem prawodawstwa. Nowe przepisy analizuje mec. Robert Szczepanek z kancelarii prawnej Causa Finita. Płatne opinie zakazane a promocje pod lupą Jak wiadomo, klienci sklepów internetowych czytają takie opinie przed dokonaniem zakupu. Tymczasem sklepy internetowe mogły je dotychczas bez większych problemów „kupować” u specjalistycznych ...
Tematy: Omnibus, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów -
Sprawdź, jak przechytrzyć nieuczciwe sklepy internetowe
09:16 10.10.2019
... w internecie przebiegają już tak szybko, że coraz rzadziej skupiamy swoją uwagę na szczegółach, pobieżnie przeglądając stronę e-sprzedawcy i niezbyt wnikliwie studiując opinie, jakie pojawiają się na jego temat w internecie. Później czekamy już tylko na dostawę zamówionego towary. Co jednak, jeśli padliśmy właśnie ...
Tematy: sklep internetowy, wiarygodność sklepu, wiarygodność firmy, opinie klientów -
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
12:20 05.09.2019
... jest wiarygodnym potwierdzeniem słuszności podejmowanych działań, stają się coraz częściej opinie innych. Okazuje się zatem, że chłodne kalkulacje musiały usunąć się nieco ... zwiększyć zasięg komunikatu. Cecha 4: prezentacja korzyści Dobrym rozwiązaniem jest zachęcanie klientów, by w treści zwrócili uwagę na korzyści, jakie osiągnęli po skorzystaniu z ...
Tematy: działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing rekomendacyjny, marketing referencyjny -
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
11:37 20.02.2019
... nawyk sprawdzania sprzedawcy przed sfinalizowaniem transakcji. Opinie o e-sklepach znajdziesz m.in. na: forach internetowych. Rzetelni przedsiębiorcy bardzo często tworzą dla prowadzonych sklepów profile w mediach społecznościowych (najczęściej na Facebooku), na których również można znaleźć opinie klientów na temat jakości produktów czy szybkości ...
Tematy: sklep internetowy, wiarygodność sklepu, wiarygodność firmy, opinie klientów -
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
10:08 20.06.2017
... Opinie klientów są skutecznym narzędziem służącym do mierzenia satysfakcji klienta. Te pozytywne działają lepiej niż reklama, negatywne potrafią skutecznie zrujnować biznes. Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek? Zupełnie jasne jest także i to, że im opinie ...
Tematy: opinie klientów, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, wizerunek firmy -
Zmiana pracy? Przyjrzyj się przyszłemu pracodawcy
10:16 31.12.2015
... uzyskać informację o słabych i mocnych stronach firmy jako pracodawcy a także znaleźć te mniej pochlebne, ukazujące ją w niekorzystnym świetle. – Pamiętajmy jednak, że opinie na temat pracy u danego pracodawcy, mogą być różne w zależności od piastowanego stanowiska. Szczególnie w dużych firmach – inaczej może wyglądać praca w centrali ...
Tematy: poszukiwanie pracy, oferty pracy, jak sprawdzić firmę, jak sprawdzić pracodawcę -
Kandydaci do pracy chcą znać opinie o pracodawcy
10:58 15.12.2015
... pytania, jakie mogą paść na rozmowie kwalifikacyjnej. Istotne są natomiast opinie pracowników oraz wysokość wynagrodzenia. Co jeszcze się liczy? Zobacz ... do najważniejszych informacji jakie sprawdzają przygotowując się do spotkania z przedstawicielem firmy są opinie klientów o pracodawcy. Chcąc mieć pewność, że nowa posada rzeczywiście przyczyni się ...
Tematy: rozmowa kwalifikacyjna, opinie klientów, opinie o pracodawcy, rekrutacja -
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
11:37 26.10.2015
... o sfinalizowaniu transakcji. Pozytywne komentarze działają jak magnes, negatywne potrafią skutecznie zniechęcić kupujących i sprawić, że zrezygnują oni z zakupów. Pozytywne opinie potrafią przyciągać klientów jak magnes. Zbieranie opinii konsumenckich nie jest zadaniem prostym, ani też przyjemym. Wśród użytkowników Opineo.pl niespełna co trzeci ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów -
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
10:06 22.05.2015
... opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia ... opinie głęboko do szuflady, lepiej rozsyłać je do pracowników. Niech wyciągają z nich wnioski i pracują nad tym, aby zapobiegać krytycznym sytuacjom w przyszłości. Studium dobrych praktyk Przykładem sklepu, który wziął sobie do serca negatywne opinie klientów ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
... opinie od klientów głównie po to, by się nimi szczycić. Dzięki nim pozycjonuje swoją markę jako polecaną, godną zaufania i wysoko ocenianą przez klientów. Pozytywne opinie pozwalają sklepom rosnąć Sklepy mają świadomość tego, że wraz z poziomem rekomendacji rośnie też liczba klientów. Na pytanie: „Co powodują pozytywne opinie ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie