opinie klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Ktoś psuje wizerunek twojej firmy? Nie jesteś bezsilny
12:57 19.02.2015
... Dzięki temu możliwe jest zidentyfikowanie tzw. ognisk zapalnych i podjęcie działań naprawczych – dodaje A. Kaźmierczak. Niektóre firmy same próbują w miarę regularnie monitorować opinie użytkowników internetu. Jednak, ze względu na szybki przyrost informacji w sieci, przedsiębiorcy (także ci z sektora MŚP) coraz chętniej powierzają monitoring marki ...
Tematy: soft approach, opinie klientów, obsługa klienta, wizerunek w internecine -
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
08:05 28.12.2014
... 1000 osób). Prawdziwe koszty negatywnych wspomnień Analizując opinie konsumenckie wystawione przez klientów sklepów internetowych w Opineo.pl, można zauważyć, że wiele z ... klientów przynajmniej raz otrzymało od nich negatywną opinię. A na pytanie „Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z zakupu w sklepie internetowym po tym, jak poznałeś negatywne opinie ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... sprzedawcy o jego własnej uczciwości. Przedsiębiorstwa, które wiedzą, jak zaangażować klientów i twórczo wykorzystać ich potencjał, nie tylko zyskują ambasadorów, ale też ... konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą wynosić na szczyty lub zrzucać z piedestału. Sprytnie wykorzystują więc ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
11:19 22.09.2014
... klientów i może mieć kluczowy wpływ na ich decyzje zakupowe. Dlatego warto na stronie internetowej sklepu wygospodarować miejsce, w którym będą się wyświetlać wiarygodne opinie dotychczasowych klientów ... Jak nakłonić klientów, by wystawiali życzliwe opinie i wreszcie ― jak przekonać wszystkich, że sklep nie manipuluje opiniami. Opinie, zgodnie z ...
Tematy: opinie klientów, sklepy internetowe, profesjonalny sklep internetowy, jak prowadzić sklep internetowy -
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
10:13 18.08.2014
... w porę poinformowany. Zdaniem klientów, przesyłki powinny być rzetelniej pakowane, a książki lepiej zabezpieczone w transporcie. Konsumenci zwracają też uwagę na częste inwentaryzacje i problemy techniczne pojawiające się na etapie składania zamówienia czy dokonywania płatności przez Internet. Przykładowe opinie klientów: Super szybka realizacja ...
Tematy: księgarnie internetowe, księgarnie online, opinie klientów -
Opinie klientów lepsze niż reklama
10:13 12.06.2014
... rówieśników, internautów, klientów takich jak on. Bardzo często te właśnie recenzje mają kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe ― podsumowuje Paweł Kucharzak. Według danych iPerceptions, 63% klientów jest bardziej skłonnych do kupienia produktu w e-sklepie, który udostępnia opinie (np. pochodzące z serwisu gromadzącego opinie konsumenckie). Ludzie ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
12:13 28.03.2014
... strony negatywu Dlaczego zatem te negatywne opinie budzą najwięcej emocji? Prawdopodobnie dlatego, że paradoksalnie uchodzą za bardziej obiektywne. Pozytywne opinie czytamy ciurkiem, przy ... więcej pozytywnych opinii, ale też docierać do mniej zadowolonych klientów i wyjaśniać okoliczności tego niezadowolenia. Negatywna opinia bardzo często staje się ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce -
Opinie klientów ważne dla firm
00:20 18.02.2014
... szczebla zaczyna bliżej interesować się zdaniem klientów, okazuje się jednak, że deklaracje nie mają pokrycia w praktykach. Tylko 12% respondentów stwierdziło, że rzeczywiście analizuje opinie klientów każdego dnia. 62% respondentów twierdzi, że mogłoby w większym stopniu doceniać swoich najlepszych klientów, zaś tylko 40% uważa, że personel ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, contact center, reklamacje