Program lojalnościowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Taktyka wspierania sprzedaży
00:03 07.07.2005
... za pomocą mailingu. Kosztowny program lojalnościowy musi być na tyle efektywny, żeby nie przenosić jego finansowego aspektu na klienta. Program musi więc na siebie zarobić poprzez podniesienie sprzedaży, a nie marży. Jeżeli klient musiałby zapłacić więcej za zakupy w firmie prowadzącej program lojalnościowy, to rozwiązanie takie stałoby ...
Tematy: sprzedaż, wspieranie sprzedaży, promocje, Program lojalnościowy
Podobne tematy:
- podatek dochodowy
- rozliczenia podatkowe
- prawa konsumentów
- prawa konsumenta
- ceny
- rozliczenia z urzędem skarbowym
- sprzedaż
- rok 2022
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- promocje
- obsługa klienta
- motywowanie pracowników
- jak podwyższyć sprzedaż
- promocja
- gastronomia
- jakość obsługi
- obniżki cen
- nagrody
- Omnibus