treść świadectwa pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Skrócony okres wypowiedzenia a treść świadectwa pracy
22:25 03.07.2014 PORADA
Czy otrzymując odszkodowanie za skrócony okres wypowiedzenia umowy o pracę, należy ująć to w świadectwie pracy? Ponadto, czy w świadectwie pracy podaje się liczbę dni urlopu wypoczynkowego wykorzystanego przez cały okres zatrudnienia u pracodawcy, czy tylko za rok w którym kończy ...
Tematy: okres wypowiedzenia, odszkodowanie za skrócony okres wypowiedzenia, treść świadectwa pracy, urlop wypoczynkowy -
Świadectwo pracy a data
12:48 17.06.2014 PORADA
Poproszono mnie o wydanie świadectwa pracy. Znalazłam w aktach stary oryginał świadectwa pracy, które wydane zostało z datą 07.08.1987. Czy na świadectwie mam wpisać tamtą datę, czy tą z jaką będzie wystawione teraźniejsze świadectwo?
Tematy: świadectwo pracy, treść świadectwa pracy -
Zwolnienie na macierzyńskim a likwidacja firmy
16:22 08.06.2014 PORADA
Witam, zostałam zwolniona z pracy będąc na urlopie macierzyńskim, bo pracodawca oświadczył, że zamyka jednoosobową działalność gospodarczą. 1. W jakiej wysokości ekwiwalent powinnam dostać za niewykorzystane 8 dni urlopu wypoczynkowego z 2014 r. (zarabiam minimalną - 1680 ...
Tematy: urlop macierzyński, zwolnienie z pracy, likwidacja firmy, jednoosobowa działalność gospodarcza -
Świadectwo pracy po latach
11:09 04.06.2014 PORADA
Do firmy zgłosił się pracownik o wydanie Rp-7. Po rozmowie i przeszukaniu akt osobowych okazało się, że nie ma świadectwa pracy, a sam pracownik powiedział, że ot tak zaprzestał przychodzić do pracy i nie wybierał żadnych dokumentów. Umowę rozwiązano bez wypowiedzenia. Czy ...
Tematy: świadectwo pracy, wydanie świadectwa pracy, treść świadectwa pracy, Rp-7 -
Data na świadectwie pracy, gdy pracownik jest na zwolnieniu lekarskim
20:36 27.05.2014 PORADA
Witam! Z jakim dniem mam wypisać świadectwo pracy pracownikowi, któremu 31.05.2014 kończy się umowa na czas określony, a który od stycznia przebywa na zwolnieniu lekarskim i podejrzewam, że dalej będzie je ciągnął? Czy świadectwo wypisać tak, jak się kończy umowa i wysłać ...
Tematy: świadectwo pracy, zwolnienie lekarskie, treść świadectwa pracy, umowa na czas określony -
Świadectwo pracy przy likwidacji stanowiska
07:34 27.05.2014 PORADA
Dzień dobry, jak powinno poprawnie wyglądać świadectwo pracy przy likwidacji stanowiska, żeby ZUS nie miał do czego sie przyczepić? Jest to dla mnie ważne, ponieważ chcę skorzystać ze świadczenia przedemerytalnego (55 lat i 30 lat stażu pracy). Zakład zatrudnia poniżej 20 osob ...
Tematy: świadectwo pracy, likwidacja stanowiska pracy, treść świadectwa pracy, staż pracy -
Czy mogę przejść na emeryturę?
10:33 26.05.2014 PORADA
Na świadectwie pracy jest napisane, że wykonywałem pracę w szczególnych warunkach lub szczególnym charakterze, ale nie jest napisane jakie prace wykonywałem przez okres od 1981 do 2000 roku. Mój staż pracy do 2000 r. wynosi 30 lat i do tej pory pracuję, urodziłem się w 1950 r. Czy na ...
Tematy: przejście na emeryturę, emerytura, zasady przyznawania emerytur, świadectwo pracy -
Likwidacja firmy podczas trwania urlopu rodzicielskiego. Co ze świadectwem pracy?
18:38 29.04.2014 PORADA
Jestem zatrudniona na umowę o pracę od 7.11.2012 do 31.12.2014. W dniu dzisiejszym kończy mi się urlop rodzicielski i dowiedziałam się, że moja firma została zlikwidowana w sierpniu 2013. Z jaką datą powinnam otrzymać świadectwo pracy? Nie zastałam pracodawcy pod adresem firmy i nie ...
Tematy: świadectwo pracy, treść świadectwa pracy, likwidacja firmy, urlop rodzicielski -
Jak sprostować w sądzie wadliwie wystawione świadectwo pracy w szczególnych warunkach?
18:48 18.03.2014 PORADA
ZUS uznał za wadliwie wystawione pod względem formalnym moje świadectwo pracy w szczególnych warunkach. Zakład pracy uległ likwidacji wiele lat temu. Następców prawnych brak. Otrzymałem kserokopie dokumentów pracowniczych takie, jak angaże na poszczególne stanowiska pracy. Czy ...
Tematy: treść świadectwa pracy, świadectwo pracy, korekta świadectwa pracy, postępowanie sądowe -
Świadectwo pracy
09:51 04.03.2014 PORADA
Pracownica jest zatrudniona na 1/2 etatu w naszej firmie, 05.03.2014 r. rozwiązuje z nami umowę na mocy porozumienia stron z tym, że należy jej się urlop 104 godziny do wykorzystania tj. 13 dni, 2 dni czyli 8 godzin już wykorzystała. Jak zapisać na świadectwie pracy ilość urlopu w ...
Tematy: świadectwo pracy, praca na pół etatu, rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron, niewykorzystany urlop wypoczynkowy
Podobne tematy:
- umowa o pracę
- obowiązki pracodawcy
- urlop wypoczynkowy
- kodeks pracy
- wypowiedzenie umowy o pracę
- urlop macierzyński
- rozwiązanie umowy o pracę
- opieka nad dzieckiem
- zwolnienie z pracy
- urlop wychowawczy
- uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem
- dokumentacja pracownicza
- zwolnienie chorobowe
- urlop ojcowski
- stosunek pracy
- urlop pracownika
- umowy terminowe
- świadectwo pracy
- urlopy pracownicze
- rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia