zakres obowiązków pracownika - wiadomości i porady tematyczne
-
Przekroczony zakres obowiązków pracownika
11:53 19.04.2015 PORADA
Witam, pytanie moje dotyczy zakresu obowiązków. Chodzi o to, że robię rzeczy, które nie są ujęte w zakresie obowiązków. Co mogę zrobić? Czy iść do sądu pracy? Jakie byłyby konsekwencje? Pozdrawiam, Rafał
Tematy: zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika, pozew do sądu pracy -
Czy pracodawca ma prawo obciążyć mnie za niedokonanie pewnych prac?
00:15 13.03.2015 PORADA
Pracuje jako barman/kelner w hotelu i pracodawca chce mnie obciążyć za np. nieposprzątanie zmywaka, tudzież nie umycie podłogi na restauracji po pracy, czy ma takie prawo? Jeśli chce mi dać aneks do umowy, że mam przestrzegać tych zasad, a jak nie to będzie mi zabierał pieniądze, czy ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, aneks do umowy, uprawnienia pracodawcy -
Brak aneksu a zmiana stanowiska pracy
16:10 10.02.2015 PORADA
Witam, pracowałem jako operator w pewnej firmie na czas określony. Pewnego dnia bez słowa przerzucili mnie na stanowisko Inspektora Jakości, czyli większe obowiązki i większa odpowiedzialność. Zmiana stanowiska nastąpiła pod koniec maja 2014, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ...
Tematy: umowa na czas określony, aneks do umowy o pracę, stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy -
Problem z umową kontraktową
22:28 30.01.2015 PORADA
Witam! Obecnie jestem na umowie kontraktowej, do której zresztą zostałem zmuszony (wcześniej była umowa o pracę). Dodam, że wykonuję dokładnie taką sammą pracę, jak na umowie wcześniej, czyli ratownik w transporcie sanitarnym i mam coraz większe wątpliwości, ponieważ umowa ...
Tematy: umowa kontraktowa, warunki pracy, odpowiedzialność pracownika, zakres obowiązków pracownika -
Zakres obowiązków a zapis godzin
11:23 19.01.2015 PORADA
Witam, czy w zakresie obowiązków można zastosować taki zapis "codzienne sprzątanie posesji firmy w godzinach 7.30-8.00 i 15.00-15.30 oraz na każde wskazanie przełożonego" (dot. poszerzenia obowiązków pracownika - "konserwatora")?
Tematy: zakres obowiązków pracownika, obowiązki pracownika, uprawnienia pracodawcy, czas pracy -
Zmiana stanowiska pracy. Czy mogę wrócić do wcześniejszego stanowiska?
15:46 02.01.2015 PORADA
Witam serdecznie, trzy miesiące temu po namowach i prośbach pracodawcy o wsparcie zgodziłam się na zmianę stanowiska pracy. Poprzednio na tym stanowisku pracowały dwie osoby, z czego jedna w tym samym momencie się zwolniła, a druga poszła na zwolnienie lekarskie, w związku z czym ...
Tematy: zmiana stanowiska pracy, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika -
Artykuł 23 prim kodeksu pracy - warunki pracy
14:09 02.01.2015 PORADA
Dzień dobry, z dniem 9 grudnia mój zakład pracy zmienił właściciela i wszyscy pracownicy zostali przejęci na podstawie artykułu 23'. W ostatnich dniach został wprowadzony nowy schemat organizacyjny, który spowoduje w mojej pracy bardzo duże zmiany. Teoretycznie awansowałem na szefa ...
Tematy: zmiana właściciela firmy, przejście zakładu pracy na innego pracodawcę, art. 23 kodeksu pracy, zakres obowiązków pracownika -
Praca ponad etat
20:20 17.12.2014 PORADA
Jestem pracownikiem biurowym w budżetówce. Moj pracodawca z dniem 1 stycznia planuje zwiększenie moich obowiazków dotychczasowych o wersję elektroniczną. Na chwile obecną mój czas pracy osiem godzin nie pozwala na całkowite wyrobienie się z obowiązkami. Po dołożeniu wersji ...
Tematy: pracownik biurowy, zakres obowiązków pracownika, czas pracy, godziny pracy -
Nierówne traktowanie w pracy
07:48 13.12.2014 PORADA
Witam, od 3.12.2014 roku zatrudniłam się w firmie świadczącej zlecenia jakościowe dla firm produkcyjnych, czyli w tzw. firmie zewnętrznej na podstawie umowy o pracę na czas określony gdzie norma tygodniowa wynosi 40 godz. pracy, czyli 8 godz. przez 5 dni w tygodniu. Warunkiem obecności ...
Tematy: umowa na czas określony, dyskryminacja w miejscu pracy, praca na zmiany, przerwa w pracy -
Macierzyński a wypowiedzenie
21:02 12.12.2014 PORADA
W trakcie mojego macierzyńskiego moje obowiązki kierownicze zostały przekazane innej osobie. Pracodawca nie chce żebym wracała do pracy. Twierdzi, że po powrocie wypowie mi umowę na zasadzie "likwidacji stanowiska pracy". Ale przecież moje stanowisko nie zostało zlikwidowane, tylko ...
Tematy: urlop macierzyński, wypowiedzenie umowy o pracę przez pracodawcę, kierownik, zakres obowiązków pracownika
Podobne tematy:
- obowiązki pracodawcy
- pracownicy
- wypowiedzenie umowy o pracę
- rozwiązanie umowy o pracę
- zwolnienie pracownika
- wypowiedzenie umowy
- obowiązki pracownika
- rotacja pracowników
- stanowisko pracy
- prawa i obowiązki pracownika
- uprawnienia pracodawcy
- zmiana warunków pracy
- kara dla pracownika
- Sąd Najwyższy
- zmiana umowy o pracę
- zmiana stanowiska pracy
- obowiązki pracodawcy i pracownika
- oczekiwania wobec pracownika
- zakres czynności pracownika
- rola