CX - wiadomości i porady tematyczne
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
00:22 16.12.2023
Zachowania i decyzje zakupowe konsumentów ulegają silnym wpływom. Nie od dziś wiadomo, że dla zaangażowania kupujących istotne jest m.in. stworzenie im odpowiedniej atmosfery do dokonywania zakupów. W tym zakresie pomocne mogą okazać się inteligentne ekrany oraz kioski cyfrowe - zwraca uwagę Mood Media. Jak wykorzystać ich potencjał? Z tego tekstu ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... słownika pojęć branży marketingowej, sprzedażowej, a także szeroko pojętego biznesu. CX wyjaśnia praktykom, pracującym w firmach na całym świecie, że wybory konsumenckie ... Experience. W jaki sposób kultura firmy zorientowana na klienta wpływa na CX? Dobre CX oznacza w praktyce usatysfakcjonowanego konsumenta, który lojalnie trwa przy danej marce ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... ? Jaką rolę odgrywa w praktyce prowadzenia firmy? Czy warto brać pod uwagę CX jako kategorię, która realnie wpływa na rozwój przedsiębiorstwa? Customer Experience ma ... , z zachowaniem stosownego dystansu dla relacji po części formalnej. Jak zmierzyć i dobrze zarządzać CX? O CX dba się poprzez m.in. system szkoleń konsultantów BOK. W praktyce zdarza ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
10:56 07.01.2020
... przez customer experience ma radzić sobie biznes? Odpowiada Richard Bennett, dyrektor ds. rozwiązań i strategii biznesowych w firmie Vmware. Pojęcie customer experience (CX) staje się w Polsce coraz bardziej popularne, jednak na razie trudno jest znaleźć jego szczegółową definicję. Co to jest i jak można ...
Tematy: customer experience, CX, zachowania konsumentów, rozwój biznesu -
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
12:41 02.07.2019
... , że aż 77% działów IT planuje zwiększać wydatki na Customer Experience (CX). Priorytety, które wynikają z innych trendów, w tym np. konieczność integracji danych czy ... bezpieczeństwa i utrzymania zaufania klientów Szeroko rozumiane bezpieczeństwo informacji to po CX najczęściej wskazywany (79%) przez szefów IT priorytet. Wzrost inwestycji firm w ...
Tematy: trendy technologiczne, trendy, CX, nowe technologie -
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
11:22 11.10.2018
... czynników, z których część można i należy kontrolować. - Przykładowo w branży modowej na CX składają się nie tylko najwyższe standardy obsługi klienta, lecz także elementy ... przestrzeni fizycznej sklepu wspiera także technologia. - Duże znaczenie dla budowania i wzmacniania CX odgrywać będą technologie RFID, NFC, AI czy Internet Rzeczy. Wiele marek ...
Tematy: handel detaliczny, customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe -
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
00:41 24.03.2018
... staje się pogląd, że technologia i tzw. CX, czyli customer experience, muszą iść w parze. Dlatego mówimy już nie o samym CX, ale o DCX, Digital Customer Experience. Technologia ... zgodzić się na wyższą cenę produktu lub usługi, jeśli będzie się z tym wiązać CX na wyższym niż dotychczas poziomie. Na drugim miejscu znajdują się klienci szeroko ...
Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe technologie
- działania marketingowe
- obsługa klienta
- handel detaliczny
- galerie handlowe
- jak podwyższyć sprzedaż
- centrum handlowe
- komunikacja z klientem
- customer experience
- usługi dla biznesu
- jakość obsługi
- jakość obsługi klienta
- trendy
- relacje z klientami
- trendy technologiczne
- klienci
- budowanie relacji z klientem
- rozwój biznesu
- pozyskiwanie klientów