budowanie relacji z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
11:39 25.06.2024
Handel detaliczny ewoluuje, a wraz z nim przeobrażeniom ulegają zachowania konsumentów. Znaczny wpływ na to ma intensywny rozwój e-commerce, który może stanowić dla sklepów stacjonarnych swoistego rodzaju inspiracje. Niektóre strategie stosowane w środowisku online można bowiem wdrażać również w fizycznych sklepach tak, aby te ostatnie stawały się ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Gazetki promocyjne bez promocji
09:00 07.08.2023
Gazetki promocyjne to lektura obowiązkowa rodzimych łowców okazji. Okazuje się jednak, że w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupę BLIX analizy niemal 7 tys. gazetek wynika, że liczba oferowanych promocji skurczyła się ...
Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... zakupowych. Jeśli przeważają dobre doświadczenia, mamy do czynienia z klientem zadowolonym, a jeśli negatywne - słabe CX, mówimy o kliencie nieusatysfakcjonowanym. ... że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog, z zachowaniem stosownego dystansu dla relacji po części formalnej. Jak zmierzyć i ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... udało się w tej konkurencji osiągnąć jednak bankom przez uproszczenie samego procesu zakładania u nich konta, a następnie zadbania o nawiązanie bliższej relacji z klientem w kluczowych pierwszych trzech miesiącach korzystania z ich e-bankowości. W końcu, w przypadku większości fintechów do zostania ich użytkownikiem wystarczy krótka rejestracja ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... determinować działalność firm z sektora finansowego w Polsce. ? Pomimo tego że miniony rok znakomita większość branż poświęciła batalii z pandemią COVID-19, troska o dbałość relacji z klientami nie zeszła na dalszy plan. Polacy docenili działania marek, które działały w ich interesie w przypadku m.in. problemów z regulowaniem spłat lub ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... konsumenckich? Co zmienia koronawirus w kontekście komunikacji z klientem? Cena, funkcje produktu i jego dostępność to ... czegoś więcej, czegoś wyjątkowego, np. relacji opartej na pozytywnych emocjach. Dlaczego customer experience ... . Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o budowanie pozytywnego customer experience w tym wyjątkowym okresie. Z kolei ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
Bieżący rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle stanowiły one kilka, zaś w tym roku nawet kilkadziesiąt procent zadań agencji PR. Od serii złych opinii, po poważny skandal, czy negatywny incydent, który może mieć potężny wpływ na reputację. Jeśli myślisz, ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu wrażeń klientów, poprzez projektowanie pozytywnej architektury doświadczeń konsumenckich i budowanie dobrego połączenia na linii marka-klient, na każdym etapie sprzedaży ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
11:35 23.07.2020
... oraz uproszczenie procesu, a także cyfryzacja relacji. Z socjologicznego punktu widzenia, rzutuje to na głębokie ... się receptorem, kreującym określoną odpowiedź w procesie komunikacji z klientem. Tylko, co to oznacza? Lata 10-te ... elementy strategii omnichannelowej: Lead Generation – Budowanie bazy danych, komunikacja e-mail poprzez tradycyjny ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel -
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
13:08 19.05.2020
Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ją klienci wpływ wywierają również te postawy klientów, które są bezpośrednio związane z bieżącymi realiami. Tego przynajmniej dowodzi badanie zrealizowane przez Inquiry. Pokazuje ono, że stosunek wobec koronawirusa może w istotny sposób przekładać się również na ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
Podobne tematy:
- banki
- reklama
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- marketing
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna
- jak podwyższyć sprzedaż
- PR
- komunikacja z klientem
- customer experience
- wizerunek marki
- wizerunek firmy
- jakość obsługi
- komunikatory internetowe
- jakość obsługi klienta
- sektor finansowy
- lojalność klienta
- omnichannel