budowanie relacji z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... narzędzi ułatwiających zarządzanie relacjami z klientem. Grand View Research informuje, że do 2025 roku wartość światowego rynku ... biznesie? – CRM to nic innego jak model biznesowy, który oparty jest na relacji z klientem. W praktyce wiąże się z działaniami, które pozwalają kontrolować najważniejsze procesy biznesowe, mające miejsce w firmie ...
Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta
08:17 06.08.2016
Przewaga konkurencyjna? Dla niektórych bułka z masłem, a dla innych wyzwanie. Wśród tych ostatnich odznacza się dość wyraźnie branża dóbr konsupcyjnych, która musi zdać sobie sprawę, że ma do czynienia ze zgoła innym konsumentem niż przed laty. Czy da sobie radę? Oto najnowszy raport KPMG. Na potrzeby badania KPMG i organizacji The Consumer Goods ...
Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem -
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
00:16 02.07.2016
... na indywidualne podejście Komunikacja e-mailowa daje unikalną możliwość personalizacji. Budowanie komunikacji opartej na zainteresowaniach użytkownika można wesprzeć zadając subskrybentom pytania wprost, ... jest całkowite zintegrowanie danych z systemu wysyłki z systemem zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz narzędziami do analizy danych ze stron ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, e-mail -
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
10:25 04.08.2015
... uważa, że kluczowym czynnikiem wpływającym na przyszły sukces firmy jest budowanie zaufania konsumentów, które jest jednym z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i ... badania KPMG i The Consumer Goods Forum wynika istotna zmiana w podejściu do relacji z klientem w kierunku emocjonalnego zaangażowania swoich konsumentów. Aż 61% zarządzających uważa, ...
Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem -
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
14:29 22.09.2014
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ...
Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem
Podobne tematy:
- banki
- reklama
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- marketing
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna
- jak podwyższyć sprzedaż
- PR
- komunikacja z klientem
- customer experience
- wizerunek marki
- wizerunek firmy
- jakość obsługi
- komunikatory internetowe
- jakość obsługi klienta
- sektor finansowy
- lojalność klienta
- omnichannel