contact center - wiadomości i porady tematyczne
-
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
00:09 22.03.2008
Badanie DLC Research zlecone przez Oracle, które objęło 1500 konsumentów i 250 kierowników centrów kontaktowych z Europy, ukazało olbrzymią przepaść między oczekiwaniami konsumentów względem obsługi klienta, a przygotowaniem przedsiębiorstw do ich realizacji. Wyniki dowodzą, że nieefektywne systemy informacyjne stanowią kluczowy czynnik ...
Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów -
CTM dla Niemców we Wrocławiu
12:42 18.10.2004
... CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu. O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności ...
Tematy: Centrum TeleMarketingowe CTM, contact center, usługi telemarketingowe, call center -
Qumak-Sekom rozpoznaje mowę
00:31 11.04.2003
... SA wprowadził do oferty systemy rozpoznawania mowy firmy ScanSoft Inc. Nowy produkt wzbogaci pakiet proponowanych przez Qumak-Sekom S.A. rozwiązań w zakresie Contact Center, pozwalając firmom posiadającym centra obsługi klienta na szerokie wykorzystanie głosu do komunikacji z systemem, w miejsce dotychczasowego wybierania opcji z klawiatury ...
Tematy: contact center, qumak-sekom, scansoft -
Dobre wyniki Genesys
14:20 15.01.2003
... roku firma wprowadziła na rynek polski pakiet Genesys Express skierowany do firm z sektora MSP – rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center.
Tematy: genesys telecommunications laboratories inc., genesys, crm, genesys express -
Debiut Genesys Express na polskim rynku
15:12 14.12.2002
... nowego produktu z zakresu CRM. Genesys Express to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie. Genesys oferuje rozwiązania dla call contact center przeznaczone głównie dla dużych przedsiębiorstw. Wprowadzenie na rynek Genesys Express, kierowanego do małych ...
Tematy: genesys, genesys telecommunications laboratories inc., crm, genesys express
1 2
Podobne tematy:
- social media
- media społecznościowe
- aplikacje mobilne
- cloud computing
- obsługa klienta
- automatyzacja
- chmura
- komunikacja z klientem
- przetwarzanie w chmurze
- technologie mobilne
- serwisy społecznościowe
- opinie klientów
- crm
- reklamacje
- relacje z klientem
- obsługa klientów
- telemarketing
- call center
- SaaS
- kontakty z klientami