eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamowy

rynek reklamowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    Skuteczność jest najważniejszym kryterium oceny reklamy, więc pytanie „Co działa?” jest naprawdę kluczowe. Kiedy jest bardziej czy może mniej śmieszna? Z celebrytą czy zwyczajną osobą? Piękna czy naturalna? Abstrakcyjna czy codzienna? W zależności od kategorii różne cechy w różnym natężeniu mają znacznie, ale jest coś, co łączy wszystkie skuteczne ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: