rynek reklamowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczność reklamy
08:10 21.11.2012
Skuteczność jest najważniejszym kryterium oceny reklamy, więc pytanie „Co działa?” jest naprawdę kluczowe. Kiedy jest bardziej czy może mniej śmieszna? Z celebrytą czy zwyczajną osobą? Piękna czy naturalna? Abstrakcyjna czy codzienna? W zależności od kategorii różne cechy w różnym natężeniu mają znacznie, ale jest coś, co łączy wszystkie skuteczne ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy