call center - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w call center - czy warto?
00:20 08.02.2013
... „na słuchawkach” może być również pierwszym krokiem w karierze na wielu stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center Ze względu na opisaną wyżej specyfikę pracy najbardziej popularna jest umowa - zlecenie ...
Tematy: call center, praca w call center, telemarketing, umowa zlecenie -
Boom w branży call center
12:14 27.07.2011
... mylić, bowiem branża call center zmienia się obecnie w czarnego konia na rynku pracy, a jej potencjał nieustannie wzrasta. Wielki boom w branży call center można zaobserwować ... call center. Oferuje ona elastyczne godziny pracy, co sprawia, że jest szczególnie atrakcyjna dla studentów. Jak wynika ze statystyk, ok. 90% pracowników call center ...
Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, branża call center -
Call center lubiane przez Polaków
13:43 09.09.2009
... usługodawcę na skutek niezadowolenia z jakości obsługi oferowanej przez call center. Jest to ważną przestrogą dla firm i organizacji oferujących taką możliwość kontaktu. Działania zmierzające do poprawy jakości pracy call center Na pytanie o pozytywne sytuacje związane z korzystaniem z call center 64% respondentów deklaruje, że zawsze lub często ...
Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta -
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
01:20 05.10.2008
Telemarketing to stosunkowo rzadko stosowana forma promocji i sprzedaży produktów: polscy konsumenci znacznie częściej stykają się z reklamą telewizyjną, radiową, prasową czy zewnętrzną. Połowa Polaków uważa, że telemarketing to zbyt natarczywa forma reklamy, choć znaczny odsetek konsumentów docenia wygodę kontaktów z telefonicznymi biurami ...
Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, promocja produktu -
Call centers: liczba stanowisk rośnie
02:04 19.05.2008
... Call Center. W pierwszej fazie badania, czyli na przełomie 2005 i 2006 roku zebrane zostały dane dotyczące 113 call centers. W fazie drugiej, czyli na przełomie 2007 i 2008 roku - 82 call centers. Dane te nie pozwalają więc na jakiekolwiek szacowanie liczby call ...
Tematy: call centers, call center, obsługa klienta, nowe miejsca pracy -
Inwestycja w Szczecinie
10:38 11.08.2005
Amerykański Stream International otworzy w październiku call center w Szczecinie - podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Początkowo zatrudnienie wyniesie 100 osób, docelowo wzrośnie nawet do 400 osób. Z dniem otwarcia ...
Tematy: call center, Szczecin, inwestycje zagraniczne, Stream International -
Rynek samoobsługi w call center
11:44 09.12.2004
... że 67% managerów call center widzi konieczność zapewnienia tak samo wysokiej jakości obsługi klienta w każdym ze stosowanych kanałów komunikacji, zarówno za pośrednictwem agentów, jak i samoobsługi. Kierownicy coraz częściej przyznają, że wysoka jakość samoobsługi jest niezbędna do satysfakcji klienta. 38% menadżerów call center określiło aplikację ...
Tematy: centrum obsługi klienta, aplikacje samoobsługowe, call center, Genesys -
Call Center w VTrip.pl
11:04 23.11.2004
... relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center." - mówi Dariusz Baranowski , Dyrektor ds. programowych VTrip.pl. Poza podstawowym zadaniem, jakim będzie możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientem, uruchomiona Infolinia, pełnić będzie również inne zadania. Jednym z nich będzie to, że Call Center stanie się jednym z elementów ...
Tematy: serwisy turystyczne, call center, infolinia, VTrip.pl -
CTM dla Niemców we Wrocławiu
12:42 18.10.2004
... usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne" – dodaje. Budowa wrocławskiego contact center finansowana jest z rezerw budżetowych CTM-u przeznaczonych na tego rodzaju inwestycje, została jednak ...
Tematy: Centrum TeleMarketingowe CTM, contact center, usługi telemarketingowe, call center -
Call center w Wakacje.pl
11:41 21.04.2004
... . Specjalnie dla potrzeb portalu firma A1 Internet opracowała oprogramowanie "Partner" wspomagające obsługę call center. Dedykowany system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. Główny nacisk w szkoleniu położony zostanie na doskonalenie umiejętności sprzedażowych i ukształtowanie ...
Tematy: wakacje.pl, call center
Podobne tematy:
- e-commerce
- monitoring mediów
- prawa konsumenta
- social media
- media społecznościowe
- turystyka
- obsługa klienta
- umowa zlecenie
- inwestycje zagraniczne
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- wolne miejsca pracy
- jakość obsługi
- nowe miejsca pracy
- relacje z klientem
- serwisy turystyczne
- telemarketing
- ustawa konsumencka
- contact center
- infolinia