przychody z reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
09:28 02.09.2011
... złotych. Trzecią lokatę zajmuje Elżbieta Jaworowicz gwiazda programu „Sprawa dla Reportera” (TVP1), która przysporzyła swojej stacji 12,4 mln zł. (wszystkie przychody liczone są wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce dziennikarzy przyciągających największe reklamowe pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni -
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
00:05 15.08.2011
... zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ (TVP1), który w pierwszej ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
11:58 29.12.2009
... 16-49 lat. W listopadzie i grudniu br. wizerunek Mikołaja był najczęściej wykorzystywany w spotach branży telekomunikacyjnej (ponad 8 tys. spotów); wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa - 12,8 mln PLN. W ciągu minionej dekady (okres 01.01.2000 – 20.12.2009; miesiące listopad ...
Tematy: świąteczne reklamy, reklamy z Mikołajem, spoty reklamowe, święta -
Reklama radiowa 2007
00:03 11.02.2008
O ponad 20 proc. wzrosły w 2007 r. wpływy reklamowe nadawców radiowych w porównaniu z 2006 r. - wynika z danych Expert Monitor. Rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM miały w 2007 r. 419,19 mln zł wpływów z reklam. Stacje zarobiły o 8,99 proc. więcej niż w 2007 r. Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie XI 2007
11:55 05.01.2008
Wpływy reklamowe dzienników wzrosły w listopadzie 2007 roku o 12,57 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15,19 proc. większe niż w listopadzie 2006 roku. Trzy razy mniej ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie I-IX 2007
02:49 03.11.2007
Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2007
01:27 23.10.2007
Większość rozgłośni radiowych zarobiło we wrześniu br. więcej na reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie VIII 2007
00:23 29.09.2007
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie VII 2007
01:43 29.08.2007
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie I-VI 2007
00:07 27.07.2007
Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę