przychody z reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama radiowa VI 2007
11:42 25.07.2007
O 14,43 proc. wzrosły w I półroczu 2007 roku wpływy reklamowe rozgłośni radiowych w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Stacje ogólnopolskie - z wyjątkiem Radia Zet - zarobiły mniej niż przed rokiem, a lokalne - więcej. RMF FM w I półroczu br. miał 183,47 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie V 2007
00:17 02.07.2007
Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa V 2007
01:07 26.06.2007
Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe notowały w maju br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor. RMF FM w maju br. miał 37,94 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 2,44 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IV 2007
00:57 02.06.2007
Największe rozgłośnie radiowe zanotowały w kwietniu br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor. RMF FM w kwietniu br. miał 32,4 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 0,85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie I-III 2007
13:20 24.04.2007
Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie I-IX 2006
00:16 06.11.2006
Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2006
00:21 29.10.2006
... firmy Expert Monitor wynika, że niemal wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe odnotowały większe wpływy z reklam niż rok temu. Jedynie w Radiu BIS przychody reklamowe spadły - z 0,86 mln zł (styczeń-wrzesień 2005) do 0,52 mln zł w analogicznym okresie bieżącego roku. Najlepsze wyniki osiągnął RMF FM ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie IX 2006
00:19 25.10.2006
... , czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, która miała 15,2 mln ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie VIII 2006
00:04 24.09.2006
... , które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę