eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklamacja

reklamacja - wiadomości i porady tematyczne

  • Nieuczciwa firma projektowa

    Nieuczciwa firma projektowa

    17:34 11.03.2015 PORADA

    Kupiliśmy z żoną mieszkanie. Chcieliśmy skorzystać z pomocy profesjonalnie firmy projektowej. W momencie ustalania i przy pierwszych spotkaniach wszystko wyglądało super. Pomogą, znajdą najlepsze oferty na rynku, wszystko załatwią. Ustaliliśmy też nasz budżet i firma się zgodziła ...

    Tematy: kupno mieszkania, projektowanie wnętrz, firma projektowa, prawa konsumenta
  • Jak skutecznie skorzystać z rękojmi i czy w ogóle?

    Jak skutecznie skorzystać z rękojmi i czy w ogóle?

    13:35 26.01.2015 PORADA

    Witam serdecznie, mam następujący problem i bardzo proszę o poradę. Kupiłam telefon komórkowy z abonamentem (aneks/przedłużenie umowy). Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, która jest zawieszona od prawie 2 lat. Była zawieszona w momencie przedłużania umowy. Telefon ...

    Tematy: abonament telefoniczny, aneks do umowy, przedłużenie umowy, jednoosobowa działalność gospodarcza
  • Zwrot towaru i odmowa. Jakie mam prawa?

    Zwrot towaru i odmowa. Jakie mam prawa?

    19:34 09.01.2015 PORADA

    Witam, zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej , jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być ...

    Tematy: zwrot towaru, prawa konsumenta, uprawnienia kupującego, obowiązki sprzedawcy
  • Problemy z drukarką Brother DCP-135C

    Problemy z drukarką Brother DCP-135C

    17:35 28.12.2014 PORADA

    Mam drukarkę firmy Brother DCP-135C. Wszystko jest OK, ale gdy zeskanuję obraz do komputera, to nie chce mi wydrukować. Cały czas jest napisane "błąd zajrzyj do podręcznika użytkownika w rozdziale usuwanie błędów". I co mam z tym zrobić, jak ją naprawić? PS. Tusze z tyłu są nowe ...

    Tematy: drukarka, Brother, reklamacja, wadliwy towar
  • Wada fabryczna po gwarancji

    Wada fabryczna po gwarancji

    15:51 28.11.2014 PORADA

    Witam! W lipcu 2011 roku zakupiłem chłodziarko-zamrażarkę marki LG za 2999 zł, tak więc do tanich nie należała. Gwarancja była na 24 miesiące. W połowie listopada 2014 roku (16 miesięcy po upływie gwarancji) lodówka przestała chłodzić. Zamówiłem autoryzowany serwis LG, który ...

    Tematy: gwarancja, reklamacja, niezgodność towaru z umową, wymiana towaru
  • Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    15:13 14.11.2014 PORADA

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził ...

    Tematy: działalność gospodarcza, usługi transportowe, samochód ciężarowy, reklamacja
  • Nieuczciwa działalność Tax Care?

    Nieuczciwa działalność Tax Care?

    07:04 21.10.2014 PORADA

    Dzień dobry, od kilku lat na rynku finansów działa firma Tax Care szkodząc przedsiębiorcom. Nie będę się rozpisywała na temat rozmiarów szkód, proszę tylko wpisać w Google: TaxCare opinie, albo wejść na stronę Tax Care na Facebooku i zobaczyć zamieszczone tam posty. Korzystałam ...

    Tematy: Tax Care, reklamacja, rozliczenia podatkowe, rozliczenia z urzędem skarbowym
  • Podstawa prawna dla korzystających z telekomunikacji. Skarga na Orange

    Podstawa prawna dla korzystających z telekomunikacji. Skarga na Orange

    10:43 08.10.2014 PORADA

    Jaka jest aktualna podstawa prawna, z której mogę skorzystać do napisania skargi w zakresie telekomunikacji? Chcę napisać "skargę do orange", ponieważ płacę za usługę, która nie została włączona w terminie. W dodatku dostałam niesprawną kartę do routera. Czym mogę się ...

    Tematy: Orange, reklamacja, niezgodność towaru z umową, dochodzenie roszczeń
  • Korekta faktury - zwrot towaru

    Korekta faktury - zwrot towaru

    12:58 22.09.2014 PORADA

    Witam, piszę, ponieważ mam problem. Prowadzę sklep. W zeszłym roku tj. w czerwcu albo lipcu sprzedałam towar klientowi. Niestety po roku coś tam zaczęło się z nim dziać i klient złożył reklamację. Ja następnie zgłosiłam tę reklamację do producenta. On zdecydował się zabrać ...

    Tematy: korekta faktury, zwrot towaru, reklamacja, faktura korygująca
  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    00:15 07.09.2014

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego szukasz sposobu, aby najbliższe 24 miesiące przetrwał bez najmniejszego uszczerbku. Tyle, że... zupełnie ...

    Tematy: reklamacja bez paragonu, reklamacja towaru, wadliwy towar, prawa konsumenta
  • Sprzedaż nieoryginalnej kurtki jako oryginalna. Czy sprzedawca może być bezkarny?

    Sprzedaż nieoryginalnej kurtki jako oryginalna. Czy sprzedawca może być bezkarny?

    14:31 13.08.2014 PORADA

    Dzień dobry, W zeszłym roku zakupiłam w Cent Hand w Gdyni kurtkę zimową. Sprzedawca wprowadził mnie w błąd, ponieważ zapewnił, że jest to oryginalna kurtka Elisabetty Franch i sprzedał mi ją za 950 zł. Po przyjeździe do Holandii, gdzie przebywam w chwili obecnej, obejrzałam ...

    Tematy: podróbki, handel podróbkami, podrabiane towary, podrabiana odzież
  • Termin reklamacji wydłużony

    Termin reklamacji wydłużony

    10:21 20.05.2014

    Wraz z końcem bieżącego roku wchodzi w życie nowa ustawa, na mocy której wprowadzone zostaną zapisy dyrektywy unijnej na temat handlu na odległość. Dość znaczącym i korzystnym dla konsumentów zmianom, ulegną m.in. przepisy dotyczące reklamacji towaru. Uchwalona przed kilkoma dniami nowelizacja przepisów z rozszerzonymi prawami konsumenta obejmie ...

    Tematy: postępowanie reklamacyjne, prawa konsumentów, reklamacja, prawo do reklamacji
  • Bankowy rzecznik klienta

    Bankowy rzecznik klienta

    09:03 12.02.2014

    ... wątpliwości interpretacyjnych jest następująca – przekazujemy odpowiednie zapytanie do banku wybierając standardowo jego zakres merytoryczny – może to być pytanie, wniosek, reklamacja czy skarga. Z kolei odpowiedź może zostać udzielona za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej czy poprzez system bankowości elektronicznej ...

    Tematy: rzecznik klienta, bankowy rzecznik klienta, reklamacje bankowe, reklamacja
  • Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność

    Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność

    10:36 05.12.2013

    ... pozorom korzyści dla obu stron – przekonuje Dawid Urbańczyk, szef programu Trusted Trader. Reklamacja wciąż kojarzy się Polakom z procedurą nieprzyjemną i trudną, choć dostrzegają, że ... z zakupu czy usługi. Jednak na pytanie „Co robisz jeśli Twoja reklamacja zostaje odrzucona?” odpowiedź „Przestaję korzystać z usług danej firmy” wybrało aż 67 ...

    Tematy: postępowanie reklamacyjne, prawa konsumentów, reklamacja, prawo do reklamacji
  • Naprawa samochodu - prawo do reklamacji

    Naprawa samochodu - prawo do reklamacji

    10:18 14.11.2013

    ... cywilnego nie regulują wprost formy w jakiej powinny być złożone powyższe roszczenia reklamacyjne. Proponujemy jednak dla celów dowodowych zachowanie formy pisemnej. Reklamacja ma formę oświadczenia woli, które powinno zawierać: opis stanu faktycznego, w którego wyniku powstała wada; przedstawienie problemu ze wskazaniem na charakter ...

    Tematy: serwisy samochodowe, naprawa samochodu, warsztaty samochodowe, niezgodność towaru z umową
  • E-commerce: zwrot treści cyfrowych bardzo trudny

    E-commerce: zwrot treści cyfrowych bardzo trudny

    12:57 17.07.2013

    Zwrot treści cyfrowych zakupionych w sieci jest bardzo trudny lub wręcz niemożliwy. Każdy sklep stosuje swoją własną politykę w tym zakresie. To ma się jednak zmienić za sprawą nowych przepisów UE. Polska zamierza przygotować odpowiednią ustawę jeszcze w tym roku. To oznacza coraz mniej czasu dla rodzimych sklepów na przygotowania. Za ...

    Tematy: E-commerce, zakupy w Internecie, zakupy w sieci, sklepy internetowe
  • Prawa konsumenta: reklamacja czy zwrot towaru?

    Prawa konsumenta: reklamacja czy zwrot towaru?

    09:33 03.05.2013

    ... kupującego. Chyba, że naprawa lub wymiana są z pewnych przyczyn niemożliwe. Door-to-door – reklamacja bez wychodzenia z domu Zanim konsument zajrzy do ustawy, koniecznym jest sprawdzenie ... , należy wysłać pismo - listem poleconym za potwierdzeniem odbioru opatrzone tytułem „reklamacja” przy czym w treści koniecznym jest wskazanie szczegółów – co jest ...

    Tematy: postępowanie reklamacyjne, prawa konsumentów, reklamacja, prawo do reklamacji
  • Reklamacja towaru nie musi być koszmarem

    Reklamacja towaru nie musi być koszmarem

    00:13 03.03.2013

    Nie lubimy reklamacji. Konsumentom kojarzą się one zazwyczaj z niechętnymi sprzedawcami, którzy zrobią wszystko by odprawić ich z kwitkiem. Przedsiębiorców przyprawia o ból głowy sama myśl o spotkaniu z roszczeniowym klientem, który próbuje zrzucić na nich odpowiedzialność za niewłaściwie użytkowanie produktu. Zamiast jednak traktować reklamacje ...

    Tematy: postępowanie reklamacyjne, prawa konsumentów, reklamacja, towary konsumpcyjne
  • Reklamacja bez paragonu

    Reklamacja bez paragonu

    10:38 28.02.2013

    Każdy z nas spotkał się kiedyś z takim komunikatem. Co więcej, sama padłam ofiarą sprzedawcy, którego w żaden sposób nie udało się przekonać, że dysponuję innego rodzaju dowodem transakcji - potwierdzeniem zapłaty za towar kartą płatniczą. Na nic się zdały moje tłumaczenia. Sprzedawca (w tym przypadku spółka prowadząca międzynarodową sieć sklepów ...

    Tematy: prawa konsumentów, porady dla konsumentów, uprawnienia kupującego, UOKiK
  • Polacy częściej skarżą się na banki

    Polacy częściej skarżą się na banki

    00:33 26.02.2013

    Polacy coraz częściej skarżą się na instytucje sektora finansowego, głównie na banki i ubezpieczycieli. W całym roku 2012 do Komisji Nadzoru Finansowego wpłynęły 8 tys. 342 skargi od klientów tego typu firm, o 4 procent więcej niż rok wcześniej. Ponad połowa skarg, które wpłynęły do Komisji Nadzoru Finansowego, dotyczyła działalności banków. W ...

    Tematy: bankowość, polskie banki, banki, reklamacja

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: