doświadczenie klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
00:30 18.01.2025
... niż tylko liczbą w tabeli Excela. Wyjątkowe doświadczenia sprawiają, że relacje z marką stają się bardziej osobiste. KPI w obsłudze klienta – mierzalność to podstawa sukcesu W zarządzaniu obsługą klienta obowiązuje ta sama zasada, co w każdym obszarze biznesu: „Nie mierzysz? Nie zarządzasz.” Aby doskonalić procesy, musisz opierać ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... stawia się już nie tylko potrzeby i pragnienia klienta, ale także jego doświadczenia. O Customer Experience tytułem wstępu CX, czyli uogólnione doświadczenie klienta, budowane podczas kontaktu z daną marką, jest wypadkową zdarzeń, mających miejsce podczas wielu etapów ścieżki klienta (Customer Journey). W trakcie m.in. obserwowania kampanii ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem