eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydoświadczenie klienta

doświadczenie klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • 6 zasad skutecznej obsługi klienta

    6 zasad skutecznej obsługi klienta

    00:30 18.01.2025

    ... niż tylko liczbą w tabeli Excela. Wyjątkowe doświadczenia sprawiają, że relacje z marką stają się bardziej osobiste. KPI w obsłudze klienta – mierzalność to podstawa sukcesu W zarządzaniu obsługą klienta obowiązuje ta sama zasada, co w każdym obszarze biznesu: „Nie mierzysz? Nie zarządzasz.” Aby doskonalić procesy, musisz opierać ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... stawia się już nie tylko potrzeby i pragnienia klienta, ale także jego doświadczenia. O Customer Experience tytułem wstępu CX, czyli uogólnione doświadczenie klienta, budowane podczas kontaktu z daną marką, jest wypadkową zdarzeń, mających miejsce podczas wielu etapów ścieżki klienta (Customer Journey). W trakcie m.in. obserwowania kampanii ...

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: