klient - wiadomości i porady tematyczne
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
00:30 18.01.2025
... trwa od pierwszego kontaktu z marką. Każda interakcja jest okazją do zbudowania relacji. Klient, który czuje się zrozumiany, wróci, nawet jeśli na rynku znajdzie tańszą ... czy spersonalizowane oferty wysyłane na podstawie historii zakupów. Takie działania sprawiają, że klient czuje, że firma przewiduje jego potrzeby, jeszcze zanim zdąży je wyrazić. ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę i ma na jej temat pozytywne skojarzenia, aktywnie ... , że reguła wzajemności w psychologii społecznej może zadziałać. Oznacza to, że zadowolony klient będzie się odwdzięczał, tj. nie tylko poleci daną markę bliskim, ale i ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży
10:05 24.04.2015
... usługi - czyli zebrać informację czy i jakie doświadczenia, opinie posiada Twój potencjalny klient w kontekście oferowanych przez Twoją firmę produktów / usług. Firmy klienta, - te informacje pomogą ... nabywca. A oto najprostszy przykład tego rodzaju błędów: Podczas rozmowy klient stwierdza, iż nie jest zadowolony z usług firmy, z którą aktualnie ...
Tematy: analiza potrzeb klienta, analiza potrzeb, proces sprzedażowy, klient -
Jak zostać mistrzem marketingu
01:16 17.03.2006
... zrealizujesz sprzedaż. Klient nie zawsze ma rację "Klient ma zawsze rację" - to najstarszy i niestety błędny stereotyp marketingowy. Rację to ma tylko dobry klient. Kiepski klient, oczywiście ... Klient nie zawsze ma rację. Ślepa wiara w to hasło może się skończyć katastrofą. Kiepski klient nigdy nie ma racji, ale dobry klient ma ją zawsze. Dobry klient ...
Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient