klient - wiadomości i porady tematyczne
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę i ma na jej temat pozytywne skojarzenia, aktywnie ... , że reguła wzajemności w psychologii społecznej może zadziałać. Oznacza to, że zadowolony klient będzie się odwdzięczał, tj. nie tylko poleci daną markę bliskim, ale i ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży
10:05 24.04.2015
... usługi - czyli zebrać informację czy i jakie doświadczenia, opinie posiada Twój potencjalny klient w kontekście oferowanych przez Twoją firmę produktów / usług. Firmy klienta, - te informacje pomogą ... nabywca. A oto najprostszy przykład tego rodzaju błędów: Podczas rozmowy klient stwierdza, iż nie jest zadowolony z usług firmy, z którą aktualnie ...
Tematy: analiza potrzeb klienta, analiza potrzeb, proces sprzedażowy, klient -
Jak zostać mistrzem marketingu
01:16 17.03.2006
... zrealizujesz sprzedaż. Klient nie zawsze ma rację "Klient ma zawsze rację" - to najstarszy i niestety błędny stereotyp marketingowy. Rację to ma tylko dobry klient. Kiepski klient, oczywiście ... Klient nie zawsze ma rację. Ślepa wiara w to hasło może się skończyć katastrofą. Kiepski klient nigdy nie ma racji, ale dobry klient ma ją zawsze. Dobry klient ...
Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient